В петък обуваме маратонки с кауза

Всеки спортуващ с MultiSport в Деня на маратонката ще подкрепи деца и младежи в риск

На 25 март, първия петък след настъпването на пролетта, за четвърта поредна година България ще отбележи Деня на маратонката. Тази година кампанията ще насърчи още повече българи да разчупят ежедневието и да обуят маратонките си, като освен удоволствие от спорта и движението, тяхната активност ще допринесе и за добруването на деца и младежи в риск.



Денят на маратонката е социално-отговорна кампания, организирана от Бенефит Системс България, която се бори със заседналия начин на живот на хората в България от 2019 година насам. Една от основните цели на инициативата е да насърчи работещите хора да водят здравословен начин на живот. „Колкото повече хора спортуват – толкова повече хора спортуват! Спортът и движението сами по себе си носят добро, а тази година всеки спортуващ с MultiSport в Деня на маратонката ще донесе добро и за деца и младежи в риск.“, сподели Алиция Любенов, маркетинг мениджър на Бенефит Системс България. За всеки спортуващ с карта MultiSport на 25 март организаторите ще дарят по 1 лев. Генерираните средства ще бъдат разпределени между Фондация „Сийдър“ и Сдружение SOS Детски селища България. Дарението ще бъде използвано за изграждане на спортни съоръжения и настилка, закупуване на спортни дрехи, уреди и аксесоари за деца и младежи в риск, както и за организиране на спортен лагер с грижа за физическото и психическо здраве на младежи с интелектуални увреждания.

Без значение каква спортна активност изберат притежателите на карта MultiSport, този петък техните маратонки ще бъдат полезни не само за тяхното физическо и психическо здраве, а и за това на деца и младежи в риск. Единственото, което трябва да направят е да подготвят спортния екип и маратонките си и да посетят една от множеството възможности за спорт, до които картата им дава достъп. Подробна информация за каузата и как всеки може да се включи в нея, може да бъде намерена на платформата https://benefitsystems.bg/sneakersday2022/.

Тази година кампанията се организира в партньорство с Decatlon, Фондация „Сийдър“, Сдружение SOS Детски селища България и подкастът „Свръхчовекът с Георги Ненов“.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...