Компанията е партньор на Съюза на българските автомобилисти при избора на “Най-добър млад шофьор на България”
ЗАГОРКА АД подкрепи Съюза на българските автомобилисти при избора на най-добрите и отговорни млади водачи. На финала на състезанието „Най-добър млад шофьор на България“, което се проведе този уикенд в София, компанията за пореден път затвърди дългогодишните си усилия в подкрепа на отговорното поведение и безопасността при шофиране.
За ЗАГОРКА безопасността на пътя е сред основните приоритети, залегнали в дългосрочната стратегия на компанията. Пивоварната демонстрира дългосрочен ангажимент и чрез мащабното си партньорство F1®-Heineken®, което стартира през 2016 г. с кампанията “When You Drive, Never Drink” и посланици Дейвид Култард и сър Джаки Стюърт. В основата на партньорството стои ясното и добре обосновано послание за отговорна консумация “Когато шофирате, никога не употребявайте алкохол”, с което както на глобално, така и на местно ниво, компанията се стреми да бъде двигател на положителната промяна.
„С партньорството ни със Съюза на българските автомобилисти, целта ни е отново да привлечем внимание към отговорното поведение, когато сядаме зад волана. От нас зависи да не консумираме алкохол, когато ни предстои да шофираме, като нашето решение е когато консуматорите ни искат да се насладят на любимото пиво, да изберат такова с 0.0% съдържание на алкохол или да се възползват от услугите на компаниите, които ще осигурят безопасното им транспортиране до дома. Вярваме, че поставянето на безопасността на първо място и поведението на пътя е лична отговорност с обществена значимост“, сподели Катерина Миланова, мениджър Корпоративни комуникации и устойчиво развитие, Загорка АД.
Считана за една от най-иновативните в сектора, според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазар. Heineken 0.0% и Загорка 0.0% са най-продаваните в категорията си в България, а Ариана Радлер е първият радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение.
През месец април 2019 г. компанията представи цялостна линия от безалкохолни продукти, които целят да дадат на потребителите възможност за по-широк избор, когато искат да консумират отговорно. Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите могат да се насладят на любимия
си вкус бира – на обяд или след тренировка или дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да шофират.
В унисон с обществения диалог за отговорна консумация, ЗАГОРКА инвестира много ресурси и усилия в развитието и промотиране на безалкохолно портфолио, за да отговори на нуждите на потребителите, които искат да се насладя на любимата си бира с отговорност и без риск за тях и другите участници в движението по пътищата. Портфолиото Zero Zone включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с локалните брандове Загорка 0.0% и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете лимон, малина, тъмен лимон, портокал и грейпфрут.