1372502Никола Рахнев спечели тази година приза “Най-зелена личност” след като поведе със стотици гласове пред съперниците си – алпинистът Боян Петров и предприемачът Трифон Михайлов.

Наградата е част от националния конкурс “Най-зелените компании в България” и ще бъде връчена на 5 юни 2017 година по време на официална церемония.

Никола Рахнев е председател на фондация „77” и създател на инициативата „Когато станем 100 000 ще посадим гора“.

Инициативата има за цел засаждане на дървета и нови гори, с участието на колкото се може повече доброволци. Никола Рахнев с постоянството преследва мечтите си. Инициативата е вече на 5 години, като през тези години са били засадени над 225 000 нови дървета за България. Десетки хиляди хора, от които много млади хора и деца, са участвали в засаждането на дръвчета. По думите му това е един процес на създаване на щастие за участвалите, създраване на бъдеще за Земята и децата ни.

Специална наградата на b2b Media "Зелена личност" е предназначена за хора, които са допринесли за популяризирането и налагането на зелената идея в обществото.
По традиция номинациите са публични, чрез изпращане предложения за „зелена“ личност на имейл. На Фейсбук страницата на събитието се провежда гласуването за обявените личности, допринесли за популяризиране и утвърждаване на зелената идея, които са били номинирани по обявения ред. След публичното гласуване във Фейсбук Никола Рахнев печели отличието с близо 900 гласа срещу близо 100 за Боян Петров и над 120 за Трифон Михайлов.

Предишният носител на приза холандецът с ъблгарски паспорт Патрик Смитьойс се очаква да връчи приза на новия победител по време на официалната церемония, когато ще бъдат обявени и Най-зелените компании в България в общо 13 категории.

Повече информация: http://green.b2bmedia.bg/

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...