Множество AI функционалности и безпроблемна CMS интеграция отличиха Sitefinity Insight като RealCDP след независим одит от Customer Data Platform Institute.
Progress, довереният доставчик на софтуер с изкуствен интелект за управление на ИТ инфраструктура, обяви днес, че платформата за клиентски данни Progress Sitefinity Insight, разработвана от екипа на компанията в България, е сертифицирана като RealCDP от Customer Data Platform Institute. Сертификацията се присъжда за покриването на специфични стандарти и възможности, които са от съществено значение за ефективното управление и използване на клиентски данни.
Нарастващото значение на персонализираното клиентско преживяване, нуждата от ефективно управление на данните и в съответствие с регулациите за поверителност и защита допринасят за бързото развитие на пазара на платформи за клиентски данни. С тези продукти маркетолозите получават унифициран и изчерпателен поглед върху клиентските данни и могат да създават по-персонализирани и ефективни маркетингови стратегии, влияещи положително на ръста на бизнеса.
Като част от портфолиото на Progress за дигитални преживявания Sitefinity Insight съчетава интуитивен потребителски интерфейс и ключови възможности за събиране на клиентски данни, обединяване на профили и сегментиране на аудитории с потребителска пътека, анализ на ефективността на кампаниите и оптимизиране на съдържанието чрез изкуствен интелект.
„Sitefinity Insight играе ключова роля в бизнеса ни, като използва клиентски данни за създаването на ангажиращи и въздействащи потребителски преживявания, които откриха нови възможности за приходи“, каза Джим Макнийл, вицепрезидент „Маркетинг“, Cambridge Innovation Institute. „Платформата ни дава възможност да анализираме тенденции в създаването на търсене и да прогнозираме кои потребители са с голяма вероятност да се превърнат в клиенти. Благодарение на Sitefinity Insight успяхме да дефинираме и съберем аудитории със споделени интереси, преодолявайки пропастта между количествените и качествените аспекти на данните."
RealCDP е програма за сертифициране, идентифицираща компаниите, които отговарят на изискванията за работа и функционалност на продукта, които брандовете трябва да очакват от своята CDP. Компаниите преминават през интензивен одит от независима организация, като целта е маркетолозите да се ориентират по-добре на пазара и да избегнат доставчици, които не могат да предложат възможностите, очаквани от CDP.
„Повече от всякога маркетолозите днес разчитат на данни за създаването на персонализирани и ефективни маркетинг стратегии, които имат реален принос за бизнеса на компаниите им“, коментира Лилия Месечкова, старши вицепрезидент „Управление на продукти - дигитални преживявания", Progress. „Сертификацията на Customer Data Platform Institute е поредното доказателство, че със Sitefinity Insight клиентите ни не само получават стабилен и надежден продукт, но и увереност, че могат да обработват данните си в цялост и ефективност."