От 56г. насам Австрия е редовен изложител на МТП Пловдив. Тази година на груповия щанд от 150 м² в палата 11 ще бъдат представени 10 австрийски фирми. Груповият щанд се организира от AdvantageAustria- Тъговският отдел на Австрийско посолство и представителство на Стопанска камара Австрия в България. Фирмите, които тази година се представят са:

- AUWA Umwelttechnik & Recycling 
- DMH Dichtungs- und Maschinenhandel 
- HellermannTyton
- InterTech Handels 
- IMS Austria
- Walter Austria 
- Wikus Austria 
- Wittmann Battenfeld
- Joebst
- Austrian Business Agency

Участващите фирми ще представят машини за леене на детайли под налягане, продукти за свързване на кабели в снопове, елементи за мехатрониката, измервателната и краново-подемната техника. На щанда на Австрия ще можете да разгледате инструменти за металообработването, отрезни ленти за лентови резачки за обработка на метали, уплътнения в различни размери и материали, техника за опазване на околната среда и рециклирането. 

Австрия традиционно заема първите места сред важните търговски и икономически партньори на България. За първите шест месеца на 2017 г. износът за Австрия е в размер на 394,8 млн. лв. (15.8% ръст в сравнение със същия период на 2016 г.), а вносът от Австрия възлиза на 579,3 млн. лв.

Българските фирми основно изнасят двигатели и машини, но също така и артикули за физическа култура, ортопедични апарати и др. Във вноса от Австрия са включени медикаменти, машини, апарати и др.

Австрийската машиностроителна и металопреработваща индустрия /ММИ/ се е доказала като движеща сила на австрийската промишленост. В нея са заети 118 000 човека, които работят в 1 200 фирми. 80 % от тези фирми са в категорията малки и средни предприятия, а 85 % са семейни. Тези фирми обикновено са едни от най-големите работодатели в своя регион и дейността им се предава от поколение на поколение.

Делът на износа възлиза на около 70 % от производството, от тях три четвърти се реализират на европейския пазар. Почти една четвърт от целия австрийски износ се пада на машиностроенето.  

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...