Джеймс Ноулс е новият главен продуктов директор на Нетера

Той ще помогне на компанията да осъществи амбициозните си планове за продуктови иновации и глобална експанзия.

Нетера, глобален доставчик на телекомуникационни услуги, назначи Джеймс Ноулс (James Knowles) за нов главен продуктов директор.

С над двадесет години опит в технологичната и телеком индустрия, Джеймс ще помогне на Нетера да осъществи амбициозните си планове за продуктови иновации и глобална експанзия.


Джеймс Ноулс е заемал ръководни позиции във водещи международни компании, където е развил експертиза в областта на мрежовата инфраструктура, услугите за мрежово управление и корпоративната свързаност. В Нетера той ще се фокусира върху разширяването на продуктовото портфолио на компанията и укрепването на позицията ѝ на водещ доставчик на свързаност, услуги за интернет обмен (IX), облачни решения и инфраструктура за колокация.

„Радвам се да се присъединя към Нетера и да поема новите предизвикателства, които ни предстоят“, казва Джеймс Ноулс. „Нетера има дългогодишна репутация в индустрията за предоставяне на висококачествени услуги и подход, ориентиран към клиента. Вълнувам се да работя заедно с този талантлив екип и да продължа наследството на компанията в областта на иновациите и растежа“.

Невен Дилков, основател и главен изпълнителен директор на Нетера, споделя своя ентусиазъм за присъединяването на Джеймс към ръководния екип: „Радваме се да приветстваме Джеймс в Нетера. Неговият богат опит в разработката на продукти и задълбоченото разбиране на телекомуникационния пазар ще бъдат безценни за нас, докато продължаваме да създаваме иновации и да растем. Той ще бъде ключов член на нашия висш мениджърски екип и съм уверен, че неговият принос ще ускори напредъка ни и ще донесе още по-голяма стойност на нашите клиенти“.

Нетера е ангажирана с разширяването на своето глобално присъствие. С експертизата, която Джеймс носи, компанията е готова да продължи да разработва решения, които да предоставят на бизнеса безпроблемна и надеждна свързаност.

Вижте още: