Hotel Experts BG представя EMPLOYER BRANDING корпоративна идентичност като инструмент в туризма

Темата за имиджа на работодателската марка отдавна набира все по-голяма значимост. Въпреки че тя със сигурност не е непозната в България, за първи път ще бъде поставена и пред туристическия бранш на 7 ноември от 09.30 часа в Метрополитън Хотел София, а организатор на събитието е Hotel Experts BG.

Основни Акценти в събитието:

▪       Имиджът на туристическия сектор като работодател и конкретни насоки за подобряване;

▪       Изграждане на работодателска марка чрез посредничество на служителите;

▪       Идеи за "нестандартни пакети", целящи повишаване нивото на ангажираност, лоялност и удовлетвореност на служителите;

▪       Ролята на социалните мрежи за установяване на бранд не само към клиента, а и към служителите.

 

Участници в събитието:

▪       Станимира Ковачева – Global Head of Marketing в Tek Experts

▪       Мартина Божанска – Директор Маркетинг и продажби в Метрополитън Хотел София

▪       Маргарита Етова  управляващ партньор в Hrme

▪       Жулиета Серафимова - генерален директор на Sofia Hotels Management

▪       Ивайло Кожухаров - Генерален мениджър на Бест Уестърн Плюс Експо Хотел София

▪       Георги Малчев - управляващ съдружник в Xplora


Пълна информация за събитието, програма и регистрация можете да откриете тук.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...