Желяз Кольовски е новият маркетинг директор на „Каменица“ АД

Желяз Кольовски е новият директор „Маркетинг“ на „Каменица“ АД, част от международната Molson Coors, считано от 1 ноември 2025 г. В новата си роля Кольовски ще отговаря за цялостната маркетингова стратегия на компанията и развитието на портфолиото от брандове, с фокус върху иновации и разширяване на пазарното присъствие на компанията.

Желяз Кольовски е новият директор „Маркетинг“ на „Каменица“ АД, част от международната Molson Coors, считано от 1 ноември 2025 г. В новата си роля Кольовски ще отговаря за цялостната маркетингова стратегия на компанията и развитието на портфолиото от брандове, с фокус върху иновации и разширяване на пазарното присъствие на компанията.

Желяз Кольовски има повече от 15 години маркетингов опит, като преминава през ключови позиции в международни компании в сектора на бързооборотните стоки и телекомуникациите. ​

Като директор „Маркетинг“ Кольовски ще застане начело на утвърден екип от маркетинг професионалисти, които управляват портфолио от над 15 обичани локални и премиални марки, включително „Каменица“, „Бургаско“, Staropramen, Madrí Excepcional, Stella Artois, Beck’s, Corona, GUINNESS, както и най-новия продукт в каталога – сайдерът Aspall Pip&Wild.

Желяз Кольовски ще бъде част от борда на директорите на „Каменица“ АД и заедно с лидерския екип ще бъде двигател на културата на компанията, която поставя хората на първо място и ги прави двигател на успеха.

Желяз Кольовски е магистър по бизнес и управление от Единбургското бизнес училище към Университета Хериот-Уат в Обединеното Кралство.

Вижте още: