КРИБ отличи със специална награда индустриалния конкурс „Стартирай 4.0“ на Шнайдер Електрик

Признанието бе дадено на годишните награди на БДВО и потвърждава успеха на комуникационната работа по проекта, реализирана от агенция Интеримидж

На проведената снощи церемония за връчване на годишните награди на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) отличи конкурса „Стартирай 4.0“, организиран и финансиран от Шнайдер Електрик, лидер в дигиталната трансформация на енергийното управление и автоматизацията. Наградата се връчва за комуникационната работа по проекта, поверена на агенцията за пиар и корпоративни комуникации Интеримидж, част от комуникационна група Интерпартнерс.

Ежегодните награди на БДВО се присъждат за най-добрите комуникационни проекти през изминалата година. Специалната награда на КРИБ доказва и оценява високо не само успеха на комуникационните активности за популяризиране на проекта сред индустриалната общност в България, но и значението на конкурса „Стартирай 4.0“ на Шнайдер Електрик като първата голяма стъпка в посока дигитална трансформация на българската индустрия.

„Работата ни за Шнайдер Електрик е изключително мотивираща не само защото тя е най-устойчивата корпорация в света, но и защото българският екип на компанията работи и реализира изключително отдадено решения за ефективност с положителен зелен отпечатък”. Именно такъв е конкурсът „Стартирай 4.0“, който предложи на българските предприятия да кандидатстват за безплатен пакет от приложения за дигитализация в индустрията, осигурени заедно с безплатно внедряване. Това е много рядко срещана възможност и целта ни беше да ѝ осигурим максимална разгласа, така че местният бизнес да може да се възползва“, сподели Стела Ерера, оперативен директор на агенция Интеримидж. „Нещо повече: за нас като българска агенция е много положителен фактът, че „Стартирай 4.0“ е също инициатива на българския екип на Шнайдер Електрик, а не глобален проект на компанията. Това е много положителен сигнал за цялостното развитие на българската бизнес среда, в която виждаме иновация както в индустрията, така и в комуникационния бранш“, допълни още тя.

Само преди дни първият по рода си у нас конкурс за дигитална трансформация на българската индустрия „Стартирай 4.0“ спечели първа награда в категорията „Зелена инициатива“ на конкурса „Най-зелените компании в България“, организиран от b2b Media. „Стартирай 4.0“ целеше да помогне на индустрията в България да напредва с добро темпо спрямо глобалните тенденции за справяне с предизвикателства като Net ZERO, повишаване на ефективността, производителността и бизнес резултатите именно чрез използване на иновациите и Електрическа енергия 4.0.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...