Софтуерната компания МенторМейт празнува своята двадесета годишнинаОт създаването си през 2001 година, МенторМейт върви по пътя на иновацията. Компанията започва развитието си като продуктов стартъп, разработващ мобилно приложение за чуждоезиково обучение и продължава да се разраства през годините, за да се превърне в една от най-големите софтуерни компании в България, която предлага цялостни ентърпрайз решения на своите клиенти, сред които AstraZeneca, Junior Achievement, Royal Bank of Canada, UnitedHealth Group и много други.

От седалището си в Минеаполис, Минесота и шестте си офиса по света, пет от които в България, МенторМейт продължава да надгражда своята структура и да предлага софтуерни решения и кариерни възможности от най-висок клас. За двайсетте години на съществуването си, екипът на МенторМейт порасна от двама до над седемстотин софтуерни експерта, разработили повече от 1400 проекта.  

Освен, че подпомагат дигиталната трансформация на множество ентърпрайз клиенти, някои от софтуерните решения, създадени от МенторМейт, директно допринасят за борбата с COVID-19 пандемията. От софтуер за обмен на опит между медицински лица, през приложения, улесняващи безопасното завръщане по работните места, до IoT-enabled машини за почистване и дезинфекция, екипът на МенторМейт прилага технологичните и личностните си умения, за да направи света едно по-добро място.

“Когато си поставим цели ги постигаме. От създаването ни досега успяваме да растем, ръководени от философията, че лидерите служат на хората, които водят. С успехите си доказваме, че скромността и силата могат да вървят ръка за ръка. Постиженията на екипа ни са невероятни и истински се гордеем с факта, че работата, която вършим променя положително бизнеса и живота на много хора по света. Има още толкова много работа за вършене и имам усещането, че най-доброто тепърва предстои.”
Бьорн Стансвик, MentorMate CEO

Успешната еволюция на компанията се дължи на надграждането на структурата ѝ, както и до откриването на нови възможности за развитие на хората, работещи в нея. Фокусирането върху потребителското преживяване се превръща в основна цел на все по-зрелия и растящ дизайнерски екип, разположен на два континента. Друг ключов фактор е и растящата експертиза на Cloud екипа на компанията, чиито членове успяват да се акредитират с над сто сертификата в рамките на една година. Създаването на нови звена като Enterprise Architecture екипа, който предоставя решения на ентърпрайз ниво, помага на МенторМейт да се превърне в предпочитан партньор за своите мултинационални клиенти. Същевременно, българският отпечатък в американската компания става все по-осезаем и през изминалата година управляващият борд на МенторМейт приветства две нови български попълнения.

С тези големи промени в структурата и амбициозното разрастване на компанията идва и цялостното ребрандиране на МенторМейт. Нещо повече от нови цветове и лого, ребрандингът цели да покаже новото лице на една зряла, иновативна и фокусирана над хората компания, която създава и събира най-добрите софтуерни специалисти, за да продължи да променя света с всеки ред код.

“Без значение в кой бранш сте, всички индустрии преминават през основна дигитална трансформация и почти всяка компания е собственик на дигитален продукт, защото потребителите го изискват. Ние използваме дизайн, фокусиран върху хората, като стратегическо предимство за нашите клиенти и им помагаме да управляват дигиталната си трансформация.”
Дени Роял, Vice President of Design, MentorMate

Вижте още:

Министерството на иновациите и растежа подпомага бизнеса със 146 млн. леваНа 29-и ноември в София фондация Център за енергийна ефективност „ЕнЕфект“ заедно с общинска...