Вицепремиерът Нинова се срещна с работници от текстилната индустрия

Малките и средни фирми са гръбнакът на икономиката, каза министърът

Вашето предприятие е пример за отлично българско производство, добро икономическо управление и впечатляваща социална политика. Въпреки предизвикателствата, работите 60 години, модернизирали сте завода, осигурявате работни места и произвеждате качествена и търсена продукция. Такива фирми като вашата- малки и средни са гръбнакът на българската икономика.

Държавата застава във ваша подкрепа . С помощта, която ние осигуряваме и вашите усилия ,заедно трябва да спасим индустрията в тези тежки времена. Инфлацията, цените на тока и газа, доходите на хората в момента са най-важните въпроси. Правителството отпусна компенсации за фирмите, увеличи минималната работна заплата. Сега трябва да се справим с цената на газа. Имаме варианти за това, каза вицепремиерът и министър на икономиката и индустрията Корнелия Нинова при посещението си в завод „Искра“ ООД, който е един от водещите в индустрията.

Министър Нинова благодари на работниците и ги поздрави с предстоящия 1 май, ден на труда. Тя поздрави г-н Шапатов и ръководството на завода и заяви, че правителството трябва да помага на работодатели, които милеят за българското производство и българската икономика и които полагат усилия да я развиват. „Лично аз и екипът на Министерството на икономиката и индустрията сме поставили като абсолютен приоритет запазването на българското производство. Правим всичко възможно да помогнем в тази трудна ситуация“.

Знам, че един от най-големите проблеми е нелоялната конкуренция и че държавата трябва да затегне митническия контрол върху вноса от трети страни на умишлено фактурирани занижени цени, за да можем да дадем подкрепа на българското , на родното производство“, допълни още тя.

„Искра“ ООД е водеща фирма с 60 годишна традиция в областта на текстилното производство. Производствената програма на фирмата е: памучни и синтетични технически ленти, паспели, шевици, дантели, кордони, ласета и др. Фирмата разполага с най-съвременно техническо оборудване и има над 4 000 клиенти от българския и международния пазар.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...