Българо-американска кредитна банка ще предлага индивидуални решения за малките и средни предприятия, както и за физическите лица, във връзка с епидемичната ситуация в страната. След въвеждането на извънредно положение в България, редица фирми и организации преустановиха своята дейност за неопределен период от време.
Договарянето може да се извършва през услугата „Видео чат“ на корпоративния сайт на банката www.bacb.bg, както и по телефона. Всеки случай ще се разглежда индивидуално и ще се предлага конкретно решение. Предложението ще важи за всички клиенти, които изпитват временни финансови затруднения да посрещат задълженията си, заради епидемията. Предоставената от банката възможност обхваща потребителски, ипотечни и жилищни кредити, както и кредитите за микрофирми, малки и средни предприятия, корпоративно кредитиране, включително и вноските по кредитни и бизнес кредитни карти.
“Като социално отговорна банка, чийто приоритети са благосъстоянието на индивидуалните клиенти и устойчивото развитие на малките и средни предприятия, ние от БАКБ сме готови да приложим строго индивидуален подход към всеки един наш клиент и да обсъдим с него евентуалните трудности, които са възникнали или могат да възникнат за него и неговия бизнес в следствие на сериозната обстановка в страната и да намерим решение”, коментираха от ръководството на БАКБ.
От банката също препоръчват на клиентите си да използват виртуалната банка BACB Plus, за да извършват текущи операции, както и да използват своята дебитна или кредитна карта за всички плащания с оглед безопасността на тяхното здраве.
БАКБ предлага и възможността, чрез услугата “ Видео чат” да се осъществяват всички консултации на клиенти относно въпроси, свързани с дебитни и кредитни продукти, както и с продажба на имоти, които са собственост на банката.
Дейността на офисите продължава да се осъществява, но с намалено работно време и при стриктно спазване на препоръките за безопасност на Националния оперативен щаб. Считано от 17.03.2020 год. се въвежда временно работно време с клиенти: от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 16.00 часа. Служителите на банката са на разположение и на телефон *4488
“За да продължим напред е необходимо да променим начина, по който обслужваме клиентите си. Чрез въвеждането на дигиталните технологии им даваме възможност да управляват своите финанси дистанционно, а чрез дигиталната комуникация с тях, ние им осигуряваме не само информираност и сигурност, но и грижа за тяхното здраве предвид настоящата епидемиологична обстановка”, допълниха от ръководството.