ДЗИ въвежда процес на дистанционно обслужване на щети по КАСКО+Предявяването на претенция ще става дистанционно, без да е необходимо посещение в офис на компанията  

ДЗИ въвежда дистанционно уведомление и обработка на щети по застраховки КАСКО+, при което клиентът може да заведе щета и тя да бъде обработена, без да посещава офис на компанията. Процесът е разработен, за да помогне на клиентите при въведеното извънредно положение и обхваща над 80% от претенциите по застраховки КАСКО+.

За да се възползва от дистанционния процес за обслужване на щета, клиентът трябва да подаде уведомление онлайн на https://e.dzi.bg/shteti или през контактния център на ДЗИ, на телефон 0700 16 166. След като служител на компанията регистрира претенцията, клиентът получава линк, чрез SMS и/или имейл, на който да качи снимков материал на уврежданията. До 24 часа след потвърждение, клиентът получава чрез SMS потвърждение за издадено Възлагателно писмо или плащане.

Обхватът на дистанционното обслужване на щети по застраховка КАСКО+ включва регистрация на претенция за всички рискове по застраховката, без рисковете Кражба, Пожар и Злоумишлени действия на трети лица, за които клиентът следва да посети и подаде писмено уведомление в офис на ДЗИ.

При разглеждане на претенцията и оценка на уврежданията може да се планират допълнителни огледи с цел изясняване на механизма и степента на уврежданията. В случай че няма назначени допълнителни огледи, клиентът получава Възлагателно писмо за посочен от него сервиз или предоставя банкова смета за изплащане на обезщетението.

Процесът е разработен в сътрудничество с дългогодишния партньор на ДЗИ „Ривокси“ – софтуерна компания, специализирана в създаването на професионални решения на застрахователния бизнес.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...