Това е първият безкасов клон на банката
Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, отвори врати на изцяло нов клон в търговски център. Клонът от ново поколение се намира на ниво 1 в РИНГ МОЛ на площ от 160 кв. м. и вече работи с удължено работно време – от 10 до 22 часа от понеделник до неделя, включително.
Това е първият безкасов клон на ОББ. В зоната за самообслужване клиентите могат бързо и без образуване на опашки да теглят и внасят пари на последно поколение банкомати. В допълнение, клиентите ще спестят пари от такси за извършване на касови операции, като внасянето на пари чрез банкомат е без такса.
На специални мобилни устройства е предоставен достъп до демо версия на мобилното банкиране, чрез което бързо, лесно и удобно се използват услугите и продуктите на ОББ. Както в останалите клонове на ОББ, така и в този, клиентите могат не само да извършват обичайните операция от ежедневното банкиране, но и да получат професионална консултация от банков експерт.
Екип от над 10 архитекти, дизайнери и инженери работи в продължение на 8 месеца по реализацията на модерния нов проект. Концепцията на пространството е подчинена на стремежа за пълноценно и достъпно потребителско изживяване в атмосферата на по-отворен, уютен и модерен интериор. Обектът е решен функционално така, че да отговаря на очакванията на съвременните потребители за повече бързина и удобство в банковото обслужване.
„С най-новия клон, който откриваме във водещия търговски център РИНГ МОЛ, доказваме, че ОББ е иновативна и модерна банка, която се вслушва в клиентите си. Клонът ни в РИНГ МОЛ предлага на клиентите приятно преживяване в приятна среда с компетентни служители и в удобно работно време“, заяви г-н Питър Рубен главен изпълнителен директор на ОББ.“
Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, отвори врати на изцяло нов клон в търговски център. Клонът от ново поколение се намира на ниво 1 в РИНГ МОЛ на площ от 160 кв. м. и вече работи с удължено работно време – от 10 до 22 часа от понеделник до неделя, включително.
Това е първият безкасов клон на ОББ. В зоната за самообслужване клиентите могат бързо и без образуване на опашки да теглят и внасят пари на последно поколение банкомати. В допълнение, клиентите ще спестят пари от такси за извършване на касови операции, като внасянето на пари чрез банкомат е без такса.
На специални мобилни устройства е предоставен достъп до демо версия на мобилното банкиране, чрез което бързо, лесно и удобно се използват услугите и продуктите на ОББ. Както в останалите клонове на ОББ, така и в този, клиентите могат не само да извършват обичайните операция от ежедневното банкиране, но и да получат професионална консултация от банков експерт.
Екип от над 10 архитекти, дизайнери и инженери работи в продължение на 8 месеца по реализацията на модерния нов проект. Концепцията на пространството е подчинена на стремежа за пълноценно и достъпно потребителско изживяване в атмосферата на по-отворен, уютен и модерен интериор. Обектът е решен функционално така, че да отговаря на очакванията на съвременните потребители за повече бързина и удобство в банковото обслужване.
„С най-новия клон, който откриваме във водещия търговски център РИНГ МОЛ, доказваме, че ОББ е иновативна и модерна банка, която се вслушва в клиентите си. Клонът ни в РИНГ МОЛ предлага на клиентите приятно преживяване в приятна среда с компетентни служители и в удобно работно време“, заяви г-н Питър Рубен главен изпълнителен директор на ОББ.“