От финансовата институция отчитат покритие на 75% от населението в градовете с високотехнологичните устройства
Една година след старта на проекта Пощенска банка надгради уникалните дигитални зони за експресно банкиране, като добави богата гама от нови възможности в модерните устройства, за да предложи още повече удобство на своите клиенти. Иновативните дигитални зони за експресно банкиране вече са достъпни в 34 населени места, в които живее 75% от населението в градовете*. Услугата, която е без аналог на българския пазар, предлага бързина, удобство и спестява средства на потребителите благодарение на широкия набор от трансакции с до 65% по-ниски такси от тези в банков клон.
Концепцията за развитие на високотехнологичните устройства е иновация, с която Пощенска банка адресира глобалната тенденция потребителите все по-често да предпочитат дигитални форми на банкови услуги. Показател за бързо нарастващата им популярност са данните, че за по-малко от година почти 40% от клиентите в най-натоварените офиси избират да банкират напълно самостоятелно. Сред потребителите, които предпочитат експресните услуги на модерните устройства, са както млади хора и студенти, които едва сега започват да ползват банкови услуги, така и граждани в пенсионна възраст, които самостоятелно управляват личните си финанси. Средната възраст на клиентите е 42.5 години, като най-младият регистриран е само на 18, а най-възрастният – на 96 години. От финансовата институция отчитат впечатляващо разнообразие от представители на различни професии от всички сектори на българската икономика сред най-редовните клиенти на иновативните дигитални зони. Изключителната популярност на уникалната услуга се дължи както на богатата гама от възможности за самостоятелно банкиране, без аналог на българския пазар, така и на бързината и удобството, които тя осигурява.
„Потребителското изживяване е в основата на нашия стремеж непрекъснато да усъвършенстваме мащабното портфолио от продукти и услуги, които предлагаме на нашите клиенти. Ето защо постоянно разработваме и надграждаме модерните дигитални решения, които спестяват време и ресурси. Днес клиентите, освен че могат да извършват най-често срещаните банкови трансакции в иновативните ни дигитални зони, имат възможност да правят вноски по карти и сметки в евро, а не само в лева. Друга функционалност, с която допълнихме иновативните устройства, е издаването на електронна бележка при извършване на банкова операция или трансакция. По този начин както ние, така и нашите клиенти, ще намалим отпечатъка, който оставяме върху околната среда и ще допринесем за опазването на природните ресурси. Като високотехнологична институция и с фокус върху бъдещето на банкирането продължаваме да развиваме богатата палитра от продукти и услуги и да предлагаме модерни дигитални решения на нашите клиенти“, коментират от Пощенска банка.
Благодарение на обновените функционалности в дигиталните зони за експресно банкиране потребителите могат самостоятелно да реализират почти всички операции, които се предлагат на каса. Клиентите на банката вече имат възможност да осъществяват трансакции и в евро в държавите от Европейския съюз (ЕС) и Европейското икономическо пространство (ЕИП), мигновено да обменят валута между свои сметки, а в допълнение да правят вноски в евро, защото модерните устройства вече приемат и евро банкноти. Потребителите имат възможност да се възползват от бързо, лесно и удобно плащане на местни данъци и такси както за недвижими имоти, така и за автомобили, да заплатят своите битови сметки или да създадат абонамент към над 250 търговци, да изберат получаване на електронна бележка по имейл с грижа и отговорност към околната среда.
Дигиталните зони за експресно банкиране са достъпни както за физически лица, така и за фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в неин офис. Клиенти на други банки също могат да използват функционалните устройства при теглене на пари в брой, както и за плащане на битови сметки. По този начин финансовата институция отново отговаря на очакванията на своите клиенти, като предлага необходимите удобства в забързаното ежедневие на съвременните потребители.
Повече информация за новите функционалности и пълен списък с локациите на дигиталните зони за експресно банкиране можете да откриете на www.postbank.bg.
Една година след старта на проекта Пощенска банка надгради уникалните дигитални зони за експресно банкиране, като добави богата гама от нови възможности в модерните устройства, за да предложи още повече удобство на своите клиенти. Иновативните дигитални зони за експресно банкиране вече са достъпни в 34 населени места, в които живее 75% от населението в градовете*. Услугата, която е без аналог на българския пазар, предлага бързина, удобство и спестява средства на потребителите благодарение на широкия набор от трансакции с до 65% по-ниски такси от тези в банков клон.
Концепцията за развитие на високотехнологичните устройства е иновация, с която Пощенска банка адресира глобалната тенденция потребителите все по-често да предпочитат дигитални форми на банкови услуги. Показател за бързо нарастващата им популярност са данните, че за по-малко от година почти 40% от клиентите в най-натоварените офиси избират да банкират напълно самостоятелно. Сред потребителите, които предпочитат експресните услуги на модерните устройства, са както млади хора и студенти, които едва сега започват да ползват банкови услуги, така и граждани в пенсионна възраст, които самостоятелно управляват личните си финанси. Средната възраст на клиентите е 42.5 години, като най-младият регистриран е само на 18, а най-възрастният – на 96 години. От финансовата институция отчитат впечатляващо разнообразие от представители на различни професии от всички сектори на българската икономика сред най-редовните клиенти на иновативните дигитални зони. Изключителната популярност на уникалната услуга се дължи както на богатата гама от възможности за самостоятелно банкиране, без аналог на българския пазар, така и на бързината и удобството, които тя осигурява.
„Потребителското изживяване е в основата на нашия стремеж непрекъснато да усъвършенстваме мащабното портфолио от продукти и услуги, които предлагаме на нашите клиенти. Ето защо постоянно разработваме и надграждаме модерните дигитални решения, които спестяват време и ресурси. Днес клиентите, освен че могат да извършват най-често срещаните банкови трансакции в иновативните ни дигитални зони, имат възможност да правят вноски по карти и сметки в евро, а не само в лева. Друга функционалност, с която допълнихме иновативните устройства, е издаването на електронна бележка при извършване на банкова операция или трансакция. По този начин както ние, така и нашите клиенти, ще намалим отпечатъка, който оставяме върху околната среда и ще допринесем за опазването на природните ресурси. Като високотехнологична институция и с фокус върху бъдещето на банкирането продължаваме да развиваме богатата палитра от продукти и услуги и да предлагаме модерни дигитални решения на нашите клиенти“, коментират от Пощенска банка.
Благодарение на обновените функционалности в дигиталните зони за експресно банкиране потребителите могат самостоятелно да реализират почти всички операции, които се предлагат на каса. Клиентите на банката вече имат възможност да осъществяват трансакции и в евро в държавите от Европейския съюз (ЕС) и Европейското икономическо пространство (ЕИП), мигновено да обменят валута между свои сметки, а в допълнение да правят вноски в евро, защото модерните устройства вече приемат и евро банкноти. Потребителите имат възможност да се възползват от бързо, лесно и удобно плащане на местни данъци и такси както за недвижими имоти, така и за автомобили, да заплатят своите битови сметки или да създадат абонамент към над 250 търговци, да изберат получаване на електронна бележка по имейл с грижа и отговорност към околната среда.
Дигиталните зони за експресно банкиране са достъпни както за физически лица, така и за фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в неин офис. Клиенти на други банки също могат да използват функционалните устройства при теглене на пари в брой, както и за плащане на битови сметки. По този начин финансовата институция отново отговаря на очакванията на своите клиенти, като предлага необходимите удобства в забързаното ежедневие на съвременните потребители.
Повече информация за новите функционалности и пълен списък с локациите на дигиталните зони за експресно банкиране можете да откриете на www.postbank.bg.