1506170С електронния виртуален асистент може да говорим в Messenger на Facebook 24/7 

Пощенска банка разработи първия банков кредитен чатбот у нас –EVA (Electronic Virtual Assistant), който ще отговаря на клиенти в популярното приложение FacebookMessenger.Той ще е на линия 24/7, за да предоставяполезна и структурирана информация за различни банкови продукти като потребителски кредити, кредитни карти и програми за обединение на задълженията. Със стартирането на собствен чатбот Пощенска банка прави поредна крачка в прилагането на иновативни финансови решения и услуги, които да улесняват максимално потребителите.

„Идеята за създаването на EVAдойде като естествено продължение на стратегията за дигитализация на Пощенска банкаи стремежа ни да общуваме с клиентите си по най-удобния за тях начин. Броят на използващите платформата Facebookнепрекъснато се увеличава, като техният брой в България, по данни на www.statista.com, е повече от два милиона. Анализите ни показаха, че хората все по-често търсят неформално общуване със своята банка, независимо дали са вкъщи, в офиса, на кафе или пътуват с приятели – те искат банковият клон да е в телефоните им. Нашият отговор на тази потребност е създаването на чатбота EVA. Сега потребителите могат да получат необходимата им информация в директен разговор с негов Messenger-а, без да нарушават комфорта си. Чрез EVAдаваме на потребителите уникалната възможност да изберат подходящи решения според финансовите си нужди, като общуват с банката лесно – така, както комуникират със своите познати. Идеята ни е чатботът постоянно да се развива и услугите, които ще се предоставят чрез него, да стават все повече“, коментират от Пощенска банка. 

Чатботът представлява софтуерно решение, което позволява да се отговаряавтоматично на най-често задаваните въпроси чрез текст, снимки, линкове и други елементи. Тойе електронен виртуален асистент, който консултира потребителите дистанционно по-бързои чрез предпочитаните от тях устройства. Чатботът е модерен и все по-предпочитан начин за комуникация, защото подобрява процеса на обслужване, предлага на потребителите персонализирани услуги и подобрява изживяването им в контакта с компанията. Големият му позитив е, че е на линия 24 часа и е леснодостъпен – само с влизане вMessenger. 

EVA, чатботът на Пощенска банка, има собствена Facebook страница – https://www.facebook.com/evapostbank. Потребителите могат да пишат на EVA и през официалната фейсбук страницата на Пощенска банка – www.facebook.com/PostbankBG.

Това е пример за стъпки от приятния и полезен разговор, който можеш да проведеш с чатбота на Пощенска банка: 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...