Пощенска банка с нова безконтактна функционалност на банкомати и устройства за самообслужване в дигиталните зони за експресно банкиранеМодерната технология вече е достъпна на над 120 банкомата и устройства в дигиталните зони за експресно банкиране

Над 120 банкомата и устройства за самообслужване в дигиталните зони за експресно банкиране на Пощенска банка в цялата страна предоставят нова безконтактна функционалност, която позволява извършването на платежни и неплатежни операции с доближаване на картата до безконтактния четец на съответното устройство. С въвеждането на услугата от ново поколение финансовата институция допълнително улеснява своите клиенти с безконтактни карти бързо и удобно да извършват банкови трансакции, без да посещават банков клон.

На банкоматите на банката, вече и безконтактно, могат да се извършват следните услуги: теглене на пари в брой, проверка на баланс, плащане на битови сметки, плащане на задължение по кредитна карта от Пощенска банка, получаване на парични преводи от Western Union по дебитна карта от Пощенска банка и вноска в брой по карта от Пощенска банка на банкоматите с депозитна функция. Всички услуги на банкомат, които се предлагат за картодържатели на други банки, са достъпни и безконтактно (с изключение на смяна на ПИН код).

На клиентите на Пощенска банка е предоставена възможност и за безконтактно извършване на операциите, приложими чрез устройствата за самообслужване в дигиталните зони за експресно банкиране, които позволяват осъществяване на почти всички операции, без да се налага посещение в банков офис. Част от възможните услуги включват нареждане на левови изходящи преводи между свои и чужди сметки, независимо в коя българска банка са, погасяване на задължения по своя или чужда кредитна карта от Пощенска банка, възможност за кандидатстване за предлагани от банката кредитни продукти. Както физическите лица, така и фирмените клиенти на банката, регистрирани за услугата „зона за самообслужване“, могат безконтактно да внасят или теглят пари не само от и по своите карти, но и от свои сметки в банката, след допълнителна идентификация, когато устройствата са специално обозначени, че имат тази техническа възможност. Извършването на справки и извлечения по сметки, карти и кредити в Пощенска банка, включително разпечатването* на част от тях, също е възможно да се осъществи безконтактно чрез съответните устройства.

На банкоматите от ново поколение, както и на устройствата за самообслужване в дигиталните зони, могат да се извършват основни операции с всички безконтактни карти, независимо от банката-издател. За клиенти на други банки са валидни само част от функционалностите на устройствата, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.

„Динамичният начин на живот, който е характерен за нашето съвремие, ни стимулира да предлагаме модерни услуги, съобразени с времето и удобството на потребителите. Иновативните дигитални решения са в основата на клиентската политика на Пощенска банка, именно защото се стремим да бъдем полезни на нашите клиенти в забързаното им ежедневие“, коментират от банката.

Новата безконтактна функционалност поетапно ще бъде предлагана на банкомати и устройства за самообслужване във все повече локации, като от Пощенска банка планират разширяване на мрежата и замяна на съществуващите банкомати в офисите в цялата страна. Повече информация за удобствата на новата услуга можете да откриете на www.postbank.bg.a

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...