Новата услуга е без допълнителни такси с условията на банков кредит
Първите кредити през дигитален портфейл вече са възможни за потребителите на phyre. Българското приложение за мобилни плащания улеснява тегленето на заем, като създава бърза и сигурна връзка между потребителите и финансиращата банка. Кредитът се одобрява в рамките на 15 минути и сумата постъпва директно в телефона им. Услугата е достъпна за всички ползватели на phyre без такси за проверка на кредитен лимит и заявка за кредит.
● Кредитът е револвиращ - дава възможност на потребителите да усвояват няколко пъти суми по лимита си, a изплатените суми са налични обратно по кредитния лимит
● Средствата, предоставени чрез кредита, могат да бъдат похарчени директно чрез дигитализирана във phyre Мастъркард карта
„С новата си услуга даваме възможност на своите клиенти да заявят кредит през телефона и само след 15 минути парите да са вече в портфейла им. Предоставяме сигурността и параметрите на банков продукт, но с много по-голяма гъвкавост и бързина. Дигиталният портфейл вече не само дава удобството да управляваме средствата си от телефона, но и да теглим различни суми при ясни и прозрачни условия. Това е факт благодарение на партньорството ни с доказана кредитна институция и спечеленото доверие към финтек компаниите”, коментира Константин Джелебов, изпълнителен директор на phyre.
Всеки, който има акаунт в приложението, може по всяко време да провери кредитния си лимит без никакви такси и ангажименти. Справката се извършва за секунди и е с давност 30 дни, което дава възможност при желание в бъдещ момент сумата да бъде усвоена. Одобрението и отпускането на средствата се извършва от БНП Париба Лични Финанси, като потребителите могат да заявят кредит в размер до 4000 лева. Крайната лихва се изчислява по време на одобрението, в зависимост от индивидуалния профил на всеки клиент.
„Уверен съм, че най-новата ни услуга в партньорство с phyre – възможността за отпускане на кредит директно в дигиталния портфейл, ще бъде добре приета от българските потребители, тъй като тя предоставя отлично клиентско изживяване, базирано на персонализиран подход и прозрачни условия. В първите месеци на тест вече отчитаме интереса на клиентите, които оценяват възможността да плащат и да пазаруват безконтактно, дигитално и да имат лек и удобен достъп до средства тогава, когато са им необходими, и днес, и утре“, коментира Жозе Салойо, управител на БНП Париба Лични Финанси.
Целият процес от проверката на кредитния лимит, отпускането на кредит, подписването на документите до усвояване и погасяване на кредита се изпълнява през телефона. Без необходимост от физически срещи, посещение на офис или клон на банката. Потребителите могат по всяко време да следят и изплащат вноските си само с един клик.
“За Мastercard това e пореден крайъгълен камък в разширяването на бизнеса ни в посока мулти-релсови технологични инфраструктурни решения, които улесняват потребителя и му дават възможност да участва пълноценно в икономиката с няколко докосвания на смартфона. Зад това решение стои цялата наша експертиза в мобилните плащания, дълги години инвестиция и разработки с възможно най-добрата киберсигурност и потребителско преживяване и платформата Mastercard Digital Enablement Service (MDES)”, каза Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.
През тестовия период на новата функционалност, започнал преди два месеца, голям процент от потребителите активират кредитния си лимит, за да проверят каква сума може да им бъде отпусната. Водени от любопитството, те се разглеждат опциите за теглене на кредит за неспешни покупки. Вълнуват се от иновации и възможности да “надграждат” ежедневието си с по-модерна техника, инвестиция в образование и други.
Вторият тип идентифициани потребители обикновено са хора, които искат бързо да получат средствата. Възползват се от краткия срок за одобрение и изгодните условия на кредита. Като най-чести причини за теглене се открояват разходи за ремонт, почивка, модни стоки и аксесоари.
“Предварителните ни данни показват, че клиентите ни често не използват целия си лимит наведнъж, а на части, когато имат конкретни разходи. Оценяват високо възможността за револвиране на суми. След като направят вноска по кредита, могат отново да я изтеглят като нов кредит”, допълва Константин Джелебов.
Приложението phyre може да бъде изтеглено напълно безплатно от Google Play, App Store и Huawei AppGallery. Плащанията се обработват от Paynetics, лицензирана от БНБ и паспортизирана в Европейския съюз e-money институция, която е член на VISA и Mastercard, а phyre е регистриран агент на Paynetics в БНБ.
Първите кредити през дигитален портфейл вече са възможни за потребителите на phyre. Българското приложение за мобилни плащания улеснява тегленето на заем, като създава бърза и сигурна връзка между потребителите и финансиращата банка. Кредитът се одобрява в рамките на 15 минути и сумата постъпва директно в телефона им. Услугата е достъпна за всички ползватели на phyre без такси за проверка на кредитен лимит и заявка за кредит.
● Кредитът е револвиращ - дава възможност на потребителите да усвояват няколко пъти суми по лимита си, a изплатените суми са налични обратно по кредитния лимит
● Средствата, предоставени чрез кредита, могат да бъдат похарчени директно чрез дигитализирана във phyre Мастъркард карта
„С новата си услуга даваме възможност на своите клиенти да заявят кредит през телефона и само след 15 минути парите да са вече в портфейла им. Предоставяме сигурността и параметрите на банков продукт, но с много по-голяма гъвкавост и бързина. Дигиталният портфейл вече не само дава удобството да управляваме средствата си от телефона, но и да теглим различни суми при ясни и прозрачни условия. Това е факт благодарение на партньорството ни с доказана кредитна институция и спечеленото доверие към финтек компаниите”, коментира Константин Джелебов, изпълнителен директор на phyre.
Всеки, който има акаунт в приложението, може по всяко време да провери кредитния си лимит без никакви такси и ангажименти. Справката се извършва за секунди и е с давност 30 дни, което дава възможност при желание в бъдещ момент сумата да бъде усвоена. Одобрението и отпускането на средствата се извършва от БНП Париба Лични Финанси, като потребителите могат да заявят кредит в размер до 4000 лева. Крайната лихва се изчислява по време на одобрението, в зависимост от индивидуалния профил на всеки клиент.
„Уверен съм, че най-новата ни услуга в партньорство с phyre – възможността за отпускане на кредит директно в дигиталния портфейл, ще бъде добре приета от българските потребители, тъй като тя предоставя отлично клиентско изживяване, базирано на персонализиран подход и прозрачни условия. В първите месеци на тест вече отчитаме интереса на клиентите, които оценяват възможността да плащат и да пазаруват безконтактно, дигитално и да имат лек и удобен достъп до средства тогава, когато са им необходими, и днес, и утре“, коментира Жозе Салойо, управител на БНП Париба Лични Финанси.
Целият процес от проверката на кредитния лимит, отпускането на кредит, подписването на документите до усвояване и погасяване на кредита се изпълнява през телефона. Без необходимост от физически срещи, посещение на офис или клон на банката. Потребителите могат по всяко време да следят и изплащат вноските си само с един клик.
“За Мastercard това e пореден крайъгълен камък в разширяването на бизнеса ни в посока мулти-релсови технологични инфраструктурни решения, които улесняват потребителя и му дават възможност да участва пълноценно в икономиката с няколко докосвания на смартфона. Зад това решение стои цялата наша експертиза в мобилните плащания, дълги години инвестиция и разработки с възможно най-добрата киберсигурност и потребителско преживяване и платформата Mastercard Digital Enablement Service (MDES)”, каза Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.
През тестовия период на новата функционалност, започнал преди два месеца, голям процент от потребителите активират кредитния си лимит, за да проверят каква сума може да им бъде отпусната. Водени от любопитството, те се разглеждат опциите за теглене на кредит за неспешни покупки. Вълнуват се от иновации и възможности да “надграждат” ежедневието си с по-модерна техника, инвестиция в образование и други.
Вторият тип идентифициани потребители обикновено са хора, които искат бързо да получат средствата. Възползват се от краткия срок за одобрение и изгодните условия на кредита. Като най-чести причини за теглене се открояват разходи за ремонт, почивка, модни стоки и аксесоари.
“Предварителните ни данни показват, че клиентите ни често не използват целия си лимит наведнъж, а на части, когато имат конкретни разходи. Оценяват високо възможността за револвиране на суми. След като направят вноска по кредита, могат отново да я изтеглят като нов кредит”, допълва Константин Джелебов.
Приложението phyre може да бъде изтеглено напълно безплатно от Google Play, App Store и Huawei AppGallery. Плащанията се обработват от Paynetics, лицензирана от БНБ и паспортизирана в Европейския съюз e-money институция, която е член на VISA и Mastercard, а phyre е регистриран агент на Paynetics в БНБ.