В Световния ден на потребителя – 15 март, българската компания Аксес Файнанс обяви успешен старт на иновативния си финансов продукт – AXI карта на румънския пазар.
Международната кредитна карта предоставя на потребителите непосредствена възможност за финансово включване независимо от финансовия и социалния статус. За по-малко от два месеца финтех продуктът спечели доверието на повече от 7 000 румънци. 1 500 от заявките са одобрени, а 1100 са вече активираните карти, съобщи изпълнителният директор на Акси Файнанс Румъния – Лаур Емилиян. Той обясни високия интерес към продукта с липсата на такси, както при преводи и пазаруване, така и при теглене от банкомати в страната.
Румъния е първият външен пазар, на който българската компания навлиза, само няколко месеца след обявяване на международната си експанзия.
„Предоставяме непосредствен достъп до финансови услуги с изцяло опростен процес при кандидатстване. Румъния е първият външен пазар за продукта и фокусът ни тази година ще бъде съсредоточен в това да повторим успеха от България“, допълни Лаур Емилиян.
Пазарът на кредитни карти в Румъния се развива непрекъснато, като в последните години се наблюдава значителен ръст, достигащ 2.4 млн. кредитни карти. Въпреки това, проникването на този платежен инструмент сред населението остава под средните европейски нива.
У нас продуктът Бяла Карта разполага с повече от 60 000 активни потребители. „Вярвам, че всички предимства ще бъдат оценени от румънските клиенти, заради потребителски ориентирания ни подход и високото качество на съпътстващата услуга, която предлагаме“, каза Цветан Кръстев, управител на Аксес Файнанс в България.
Международната кредитна карта предоставя на потребителите непосредствена възможност за финансово включване независимо от финансовия и социалния статус. За по-малко от два месеца финтех продуктът спечели доверието на повече от 7 000 румънци. 1 500 от заявките са одобрени, а 1100 са вече активираните карти, съобщи изпълнителният директор на Акси Файнанс Румъния – Лаур Емилиян. Той обясни високия интерес към продукта с липсата на такси, както при преводи и пазаруване, така и при теглене от банкомати в страната.
Румъния е първият външен пазар, на който българската компания навлиза, само няколко месеца след обявяване на международната си експанзия.
„Предоставяме непосредствен достъп до финансови услуги с изцяло опростен процес при кандидатстване. Румъния е първият външен пазар за продукта и фокусът ни тази година ще бъде съсредоточен в това да повторим успеха от България“, допълни Лаур Емилиян.
Пазарът на кредитни карти в Румъния се развива непрекъснато, като в последните години се наблюдава значителен ръст, достигащ 2.4 млн. кредитни карти. Въпреки това, проникването на този платежен инструмент сред населението остава под средните европейски нива.
У нас продуктът Бяла Карта разполага с повече от 60 000 активни потребители. „Вярвам, че всички предимства ще бъдат оценени от румънските клиенти, заради потребителски ориентирания ни подход и високото качество на съпътстващата услуга, която предлагаме“, каза Цветан Кръстев, управител на Аксес Файнанс в България.