Компанията подобрява опита на куриерите, които доставят чрез платформата
Glovo, мултикатегорийната платформа, която осигурява достъп на потребителите до разнообразни продукти, ресторанти и услуги, обявява старта на „Ангажиментът на Glovo“ в България със серия от инициативи, предназначени да подобрят опита на куриерите, които си сътрудничат с платформата.
За да предостави по-голяма сигурност и защита на куриерите, които използват приложението, Glovo инициира безплатна тренировъчна програма по безопасност на пътя. До края на 2022 г. в нея ще се включат над 100 куриери, които си сътрудничат с приложението в България, съобщават от компанията. С курсовете по безопасност, които са ключов елемент от „Ангажиментът на Glovo“, компанията цели да допринесе за положителното развитие на пътната и лична безопасност.
10% от всички куриери на пазарите, на които програмата вече е факт, са преминали курсове за първа помощ и пътна безопасност с цел да се намалят инцидентите на пътя. Glovo въвежда и SOS бутон за куриерското приложение, предоставяйки на куриерите лесен за използване инструмент за повикване на помощ и уведомяване на властите в извънредни ситуации.
За да помогне на куриерите да развият своите професионални умения и да открият нови възможности, Glovo предоставя на всички регистрирани доставчици безплатен достъп до дигиталната платформа G-learning. Там те ще имат на разположение повече от 15 онлайн курсове по маркетинг, IT, бизнес мениджмънт, фотография, личностно развитие и др. От Glovo смятат, че достъпът до широк спектър от знания и възможности ще помогне на куриерите да развият своя професионален път.
Като част от ангажимента си да увеличи привилегиите на куриерите, компанията инициира и програмата „Glovo Club“. Чрез нея те ще имат достъп до специални промоции на продукти и услуги, като: резервации за настаняване, отстъпки за покупка на скутери и велосипеди, и много други.
От тази седмица Glovo стартира и предизвикателството „Гуру на доставките“, в рамките на което всеки куриер може да получи допълнителен бонус при постигане на определен брой поръчки за период от два месеца. Това е още една възможност за потребителите на куриерското приложение да поддържат мотивацията си и да увеличат приходите си.
„Със стартирането на програмата „Ангажиментът на Glovo“ целим да подобрим опита на всички куриери, които използват нашето приложение, като предоставим по-справедливи и безопасни условия, както и повече предимства при работа чрез платформата. Това е само началото на програмата и нашата мисия е да продължим да развиваме „Ангажиментът на Glovo“ още повече, като постоянно добавяме нови възможности.
Glovo е първата компания в сектора, която стартира подобна програма, като целта ни е да въздействаме положително на всички куриери. Чрез създаването на добра практика искаме да насърчим и други компании да възприемат подобни стандарти“, коментира Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo България.