Антония Божкова поема позицията маркетинг директор в Телерик Академия

С близо 20 години опит в сферата на B2B маркетинга в различни софтуерни компании Антония ще има ключова роля в разрастването на Телерик Академия.

Телерик Академия - водещата трейнинг компания за летящ кариерен старт и успешна реализация, обяви че разширява маркетинг екипа си. Антония Божкова заема позицията маркетинг директор с фокус върху общата бранд визия, изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички настоящи и нови продукти на Академията.

Антония има близо 20-годишен опит в сферата на продуктовия маркетинг в B2B технологичната индустрия, като е през годините помага за позиционирането на бранда и продуктите на компании като Telerik, Progress, SessionStack и Resolute Software. Тя е съосновател на The Indigitals – консултант в областта на стратегическия маркетинг за B2B технологични компании. През годините Антония подпомага пускането и успешното утвърждаване на пазара на множество софтуерни продукти и изгражда маркетинг екипи, които да отговарят на специфичните нужни и стратегии за растеж на организациите, за които работи.

Позицията на Антония като маркетинг директор е ключова за плановете за растеж на Телерик Академия. Ролята е резултат от стремежа на Телерик Академия да надгражда и разширява продуктите и услугите си, така че те да отговарят максимално на нуждите на бизнеса, и да наложи присъствието на бранда включително извън пределите на България.

„Назначението на Антония идва в момент, в който сме на прага на обявяване на нови продукти и услуги, които ще станат част от портфолиото на Телерик Академия. Вярвам, че опитът и стратегическата визия на Антония несъмнено ще помогнат за тяхното популяризиране, за подсилване на нашия бранд и за създаване на допълнителна стойност за курсистите и партньорите ни.“- коментира Александра Мечкова – главен изпълнителен директор на Телерик Академия.

Присъединяването на Антония към екипа се явява като продължение на бързото развитие на Телерик Академия. През последните 5 години компанията утроява партньорската си мрежа (над 260 компании партньори), и удвоява броя на програмите, интереса към тях и приходите си. Само за 2023 г. се отчита 30% увеличение на кандидатите и завършващите. 94% е удовлетвореността на курсистите в Alpha програмите, 92% - тази в Upskill програмите, а 91% от завършилите биха препоръчали обучението в Академията на приятел.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...