Демиан Пинтос е новият генерален мениджър на Филип Морис България

Той ще ръководи следващата глава в бездимната трансформация на компанията в страната.

Демиан Пинтос е новият генерален мениджър на Филип Морис България, считано от 1 март 2023 г. Под негово ръководство ще продължи изпълнението на мисията на компанията в България за бъдеще без дим. С опита си от централата на компанията в Лозана, Швейцария, той ще допринесе за развитието на бизнеса и организацията у нас с широката си международна перспектива, както от Филип Морис Интернешънъл, така и от други международни компании по света.

„Чест е за мен да бъда лидерът на тези изключителни организация и екип, които преминават през историческа трансформация през последните 5 години. Нямам търпение да споделим още от иновациите и науката на Филип Морис Интернешънъл с българските потребители, бизнес партньори, регулатори и обществеността и така да работим заедно за изпълнението на нашата мисия – да помагаме на света да живее по-добре, като изграждаме бъдеще без цигарен дим“, казва той.

Сред приоритетите му като генерален мениджър ще бъдат ускоряването на трансформацията на Филип Морис България, засилването на пазарното ѝ присъствие в различни продуктови категории с акцент върху усилията на компанията в областта на устойчивостта и ESG политиките, както и развитието на мноогобразна и ангажирана организация.

Организационните промени в България идват след регионалното реструктуриране на Филип Морис Интернешънъл, в което Христос Харпантидис зае позицията на вицепрезидент за Европа за югоизточните пазари, а Джордж Маргонис – досегашният генерален мениджър на Филип Морис България, продължава професионалия си път като генерален мениджър за Гърция, Малта и Кипър.

Кариерата на Демиан Пинтос във Филип Морис Интернешънъл стартира преди повече от 10 години и преминава през различни маркетинг и ръководни бизнес позиции, последната от тях – глобален ръководител за най-големия бранд в портфолиото на компанията. Професионалният му път включва още ръководни позиции в областта на маркетинга и продажбите в различни потребителски категории. Притежава магистърска степен по бизнес администрация (MBA) от IE Business School в Мадрид. Женен е, с две дъщери.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...