ПКак магазин за 25 стотинки превзе Англияървият магазин The easyFoodstore в Лондон беше открит в началото на седмицата, но беше принуден да затвори врати за нула време след като потребителите буквално опустошиха рафтовете с храни и напитки.

Супермаркетът, който продава с огромни отстъпки – всяка стока струва само 25p (около 70 стотинки), е бил принуден да затвори 48 часа след откриването си, тъй като наличната стока е била буквално пометена от напиращите клиенти.

Служителите в магазина, където мотото е "Не са скъпи стоките, а само марките", не успяват да заредят рафтовете отново, заради небивалия интерес. Доставките също не смогват. Напливът на клиенти е огромен, заради ниските цени, независимо, че по опаковките няма известни марки на производители.

The easyFoodstore е създаден от основателя на EasyJet сър Стелиос Хаджи-Йоану и предлага широка гама от 76 основни позиции, включително захар, чай, тестени изделия, бисквити и продукти за почистване на "най-ниското възможно ниво на цените".
Въпреки, че се очаква цените да се покачат след промоцията, която приключва в края на февруари, все пак магазинът ще продължи да бъде свръх евтин.

Как магазин за 25 стотинки превзе АнглияМеждувременно находчивите купувачите не се колебаят да предприемат в някои случаи дори мъчителен преход през трафика в британската столицата, само и само да се докопат до изгодна сделка. В резултат на това дългите опашки се извиха покрай супермаркета в началото на седмицата. Първият The easyFoodstore беше открит в понеделник, но от сряда насам е затворен, тъй като служителите не смогват да заредят изпразнените рафтове.

Говорител на компанията обяви: "Напълно сме поразени от небивалия интерес. Последните клиенти, които допуснахме в магазина са дошли чак от Кентърбъри. Очаквахме да имаме достатъчно стока за поне няколко седмици, но тя просто изчезна за часове."

Очаква се супермаркетът да отвори отново всеки момент, веднага след като рафтовете са заредят с нови продукти.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...