Модна платформа стартира кампания в подкрепа на психичното здраве

Водещи терапевти се включиха в инициативата на Answear със серия интервюта и безплатни консултации.

Мащабна кампания в подкрепа на емоционалната стабилност и баланса в отношенията стартира в Деня на психичното здраве, 10 октомври. В социалната инициатива на модната платформа Answear се включиха водещи български терапевти, артисти и инфлуенсъри, за да дадат гласност на проблемите на съвременните хора - свръхкритичността, тревожността, паник атаките и „прегарянето“ на работното място. Специалистите от hOUR SPACE - професионалната общност, която активно популяризира психотерапията у нас, участват в проекта със серия от интервюта в сайта и с безплатни консултации.

В началото на есента можем не само да обновим гардероба си, но и да подредим вътрешния си свят. Срещата с психолог, психотерапевт или консултант е шанс да се справим с трудните си емоции и състояния - проблемите в личния живот, болката и гнева от раздялата и загубата, ниското самочувствие или депресията. Затова всеки клиент на Answear, направил поръчка в сайта между 10 и 17 октомври, ще има възможност да си запише час за безплатна опознавателна консултация с терапевт от общността на hOUR SPACE.


Психичното ни здраве в голяма степен зависи от това да приемем, че сме ценни и да потърсим подкрепа, обясняват специалистите от hOUR SPACE. „Пътят към успешната терапия е човек сам да я инициира като повярва, че терапевтът ще го разбере както от професионална, така и от човешка гледна точка“, казва организационният психолог и арт терапевт Ивета Рангелова. „Моята задача е да помогна на хората, с които работя, да разберат по-добре мислите и емоциите си, и да си изградят ресурси, с които в бъдеще самостоятелно да решават проблемите си и да се справят с конфликтни ситуации“, допълва психологът-консултант, обучител и супервизор Николина Ангелова. Какво обаче отличава добрият специалист по психично здраве? „Стабилната теоретична подготовка, дългогодишната лична терапия, умението да изслушваш и емпатичното отношение са задължителни“, обяснява психологът и семеен консултант ​Евелина Лафчийска.

Към инициативата на Answear, която стартира под мотото „Повече от шопинг терапия“, се присъедини и илюстраторката и карикатурист Неда Малчева със серия от рисувани от нея стикери, посветени на себеприемането. Кампанията подкрепят също тв водещата Андреа Банда Банда, моделът Глория Петкова, plus size моделът и автор Пам Велидис и копирайтърът Елена Сергова, а също инфлуенсърите Алис Симеонова, Биляна Славейкова-Бибонс, Елица Бехар и Нели Георгиева. С интервю в проекта участва и Мария Илиева, популярна в социалните медии като LaMartinia. „Важното е не да мерим талия, ханш и бедро, а да си върнем интуицията за собственото ни тяло, естествения си вътрешен глас“, казва тя.

Повече за кампанията можете да откриете тук.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...