Над 25% повече подадени заявки, изключително висока конкуренция и 19 наградени екипа в деветите награди на БАР: BAAwards’24

Категория „Нов продукт“ привлече най-голямо участие.

Деветото издание на годишните награди на БАР за маркетингови комуникации приключи с 25% ръст (спрямо 2023г.) на подадените заявки за участие. В BAAwards’24 бяха изпратени рекордните 46 кампании. 21 от тях постъпиха в категория „Нов продукт“, 9 в категория „Нова услуга“ и 16 в категория „Корпоративна социална отговорност“.

Наградите BAAwards’24 бяха връчени снощи на гала церемония в ИНТЕРПРЕД СТЦ. Събитието е плод на стратегическо партньорство между Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и фокусираната в управление на бизнеса медия ENTERPRISE. Победители станаха представители на 7 компании-рекламодатели, 4 комуникационни агенции и 1 университет.


В конкурса за рекламодатели, награди на БАР взеха:

В категория „нов продукт“:

➢ златна награда получи Каменица АД и кампания „Madri Excepcional Launch 2024“

➢ сребро взе Белла България и кампания „Майсторлъшка серия Орехите“

➢ бронзова награда грабна А1 България за кампания „Някои неща не можеш да предвидиш. Роуминга от А1 - можеш!“

В категория „нова услуга“ злато взе Тева Фарма и кампания „Главоболието прави деня ти невъзможен“

В категория „корпоративна социална отговорност“:

➢ със злато беше отличена Kaufland България за кампания „Възстановяването на Централни хали, София“

➢ сребърна награда получи bTV Media Group с кампания „Да изчистим България заедно“

➢ бронзова награда отиде у A1 България за кампания „Свързва ни доброто. Дари за децата, А1 ще удвои“

➢ бронзова награда грабна и Тимбарк България с кампания „Маршрут Е8-Опознай Родопите, за да ги обикнеш“

В конкурса за комуникационни агенции награди на БАР получиха:

В категория „нов продукт“:

➢ златна награда получи ББДО Груп Графити ББДО с кампания „Eucerin DermoPure Campaign“

➢ сребро взе Noble Graphics и кампания „1 година Unlimited“

В категория „нова услуга“ злато грабна Saatchi & Saatchi Sofia за кампания „Audi Rap-A-Car“, а среброто отиде при proof. и кампания „Любовни билборди“

В категория „корпоративна социална отговорност“:

➢ със злато беше отличена ББДО Груп/Графити ББДО за кампания „#followthefire“

➢ сребърна награда получи proof. с кампания „Пътят към Душата на Родопите“

➢ бронзова награда отиде също при proof. за кампания „Следи от изчезване“

В студентския конкурс на BAAwards’24 премериха сили отбори от три ВУЗ-а: НБУ, УНСС и ИУ-Варна. В оспорваната конкуренция надделяха четири отбора от Нов български университет (НБУ).

В категория „нов продукт“

➢ студентски екип, воден от Ванеса Русинова грабна златна награда за проект ,,Тотааално друга дъвка” - Комуникационна кампания за лансиране на Colgate Total Gum“

➢ студентски екип, воден от Никола Максимов беше отличен със сребро за проект „Наготово. Вкусът на свободното време.“

➢ студентски екип, воден от Радина Чехларска спечели бронзова награда за проект „За да ти е густо, а не гузно.“

В категория „корпоративна социална отговорност“ със злато беше отличен студентски екип, воден от Ралица Георгиева за проект „Дива жажда“ – водата ни свързва“

Председателят на УС на БАР и на съдийската група Свилен Стрезов, коментира: „Виждаме високо качество на подадените заявки и много силна конкуренция. Средната оценка и в трите конкурса (за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти) е над 10т./при макс. 15“.

Изпълнителният директор на БАР Росен Мисов, смята: „Рекордният интерес към Наградите на БАР е показателен. Приветстваме позитивната енергия, вдъхновението. Благодарим на списание ENTERPRISE, на нашите спонсори и партньори. Заедно вървим в правилна посока“.

Над 25% повече подадени заявки, изключително висока конкуренция и 19 наградени екипа в деветите награди на БАР: BAAwards’24

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...