Тextales e ново поколение бранд за дрехи втора употреба и устойчива мода, създаден да стимулира положителното въздействие върху околната среда и обществото
Най-новият бранд за дрехи втора употреба и устойчива мода откри първия си магазин в София. Textales ще предложи на потребителите не само алтернативни модни решения на достъпни цени, но и нов начин на мислене, в който индивидуалният стил се съчетава с отговорност към околната среда.
Textales се стреми да промени консуматорската нагласа, като поставя акцент върху етичното и екологичното измерение на потреблението. Чрез своите продукти и инициативи, брандът ще насърчава клиентите си да приемат устойчиви практики и да се превърнат в посланици на промяната в модната индустрия и обществото.
Тextales дава заявка да се отличи като поставя на фокус клиентското преживяване, следвайки световните практики за персонализирано обслужване и удобно пазаруване. В магазините си залага на просторен и модерен интериор в натурални цветове, създаващ усещане за уютна атмосфера, която предизвиква удоволствие и вълнение при пазаруването на дрехи втора употреба. Брандът ще предлага разнообразие от продукти – аутлет стоки, ремонтирани артикули и разбира се различно качество дрехи втора употреба. Всеки артикул ще бъде внимателно избиран, за да бъде подходящ за съответния сезон и да задоволява нуждите на местния потребител.
Textales разработва и своя собствена колекция ъпсайклинг (премоделирани) продукти, която включва серия от унисекс дрехи с преизползван текстил и кожа, ежедневни чанти и аксесоари. Кройките на премоделираните дрехи следват тенденциите на модните подиуми и част от тях са изработени от дизайнери с репутация на световно ниво.
„Съвременната икономическа парадигма се променя, като все повече се насочва към кръговата икономика, която се стреми към ефективни модели на производство, основани на минимално използване на природни и енергийни ресурси. В този процес, модната индустрия има ключова роля, като се усъвършенства чрез регулаторни мерки и социално отговорни практики. Въпреки това, все още много хора не са добре осведомени за значението на тази трансформация и нейните ползи за обществото и околната среда. Вярваме, че можем да променим отношението към дрехите втора употреба и да създадем едно изцяло ново преживяване, свързано с пазаруването в такъв тип магазини. Планираме множество образователни инициативи и културни събития, с което се стремим да увеличим осведомеността за важността на устойчивото потребление и възможностите, които то предоставя“, коментира Мартин Димов – ръководител на отдел „Търговия на дребно“ в Textales.
Първият магазин на Textales е открит в София на адрес бул. Александър Стамболийски №50. Брандът залага на стратегия за разширяване на присъствието си в България, планирайки отваряне на магазини в големите областни градове, последвано от широка експанзия в по-малките населени места, както и навлизане на пазарите в Гърция и Румъния.