Pepco разширява магазинната си мрежа с обект номер 150 в България

Новият любим адрес за клиентите на бранда ще бъде открит на 28 септември в Хасково.

Известната европейска верига за търговия на дребно Pepco анонсира забележително постижение – откриването на магазин номер 150 в България. Той ще отвори врати на 28 септември в Хасково, а новият любим адрес за клиентите на бранда е м. Увата 214.4 (до Praktiker).


С откриването на поредния търговски обект в страната веригата се утвърждава като лидер в категорията с достъпни цени, стилни продукти и удобни локации, предлагайки на българските потребители напълно ново преживяване. Тази забележителна експанзия бележи и важен етап в мисията на Pepco да направи ежедневието на своите клиенти по-добро.

„С отварянето на магазин номер 150 Pepco потвърждава ангажимента си към България, демонстрирайки своята вяра в потенциала на българския пазар и отдадеността на бранда да служи на местните жители. С инвестицията в нови обекти продължаваме и линията за предоставяне на качествени продукти на ниски цени. Клиентите могат да очакват широка гама от дрехи, стоки от първа необходимост за дома и други, и то винаги на нашите безпрецедентни цени“, споделя Калоян Дончев, мениджър Eкспанзия на Pepco България.

Тържественото откриване на 150-ия магазин ще се превърне в истински празник за жителите на Хасково. Клиентите на магазина ще имат възможност да спечелят награди, както и всеки напазарувал на стойност поне 40 лв. ще получи подарък брандирана торбичка заедно с брандиран тефтер и ваучер за пазаруване на стойност 10 лв. Трима късметлии, които докажат че са фенове на Pepco, ще имат възможността да получат безплатно всичко, което съберат в ръцеси в рамките на 3 минути.

Брандът Pepco започва развитието си в Полша преди двадесет години, а днес вече присъства в деветнадесет европейски държави с над 3000 търговски обекта. Динамичното развитие в комбинация с политиката на веригата да поставя клиента винаги във фокуса на вниманието, превръща Pepco в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти.

В тази връзка един от най-важните принципи на бранда е постоянното проследяване на потребностите и очакванията на потребителите – чрез въвеждане на нови категории и осъществяването на цялостна модернизация на своите магазини, предлагащи висококачествени продукти на ниски цени и най-доброто съотношение цена-качество.

Оттук идва и финансовият успех на Pepco, който го превръща във веригата с най-впечатляващ ръст в сектора на модерната търговия в Европа. Магазините заемат над 1 млн. кв. м търговска площ на континента, а индексът на удовлетвореност на клиентите възлиза на близо 90%, което неслучайно води след себе си редица европейски отличия за качеството на обслужване.

В допълнение брандът не спира да развива и своята грижа към местното население, като с всеки нов отворен магазин се разширяват възможностите за заетост. Разрастването на Pepco създава стотици работни места, като стимулира местната икономика и подкрепя общностите.

С разширяването на магазинната мрежа също така се гарантира, че повече клиенти ще имат достъп до богата гама от продукти и място, където да разгледат модни дрехи и домашни потреби, докато се наслаждават на несравнимо обслужване.

Не на последно място, Pepco продължава да изпълнява и дългосрочния си ангажимент към минимизирането на отпечатъка върху околната среда чрез отговорно снабдяване и екологосъобразни практики в своите магазини.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...