Банка на годината 2014Отличието е от престижния конкурс „Банка на годината 2014“.

Пощенска банка е отличена с приза на „Тайния клиент“ в конкурса „Банка на годината 2014“.

Отличието се присъжда в резултат на маркетингово проучване, чиято цел е оценка на качеството на работата на фронт офисите на над 500 банкови клона в София и страната.

„Тази награда означава изключително много за мен и екипа ми. Често казвам, че банките отдавна не се конкурираме в ценови параметри и продукти, а работим за по-качествено обслужване и удовлетвореност на нашите клиенти. Ние в Пощенска банка инвестираме дългосрочно в повишаване качеството на експертизата, много държим да се променяме и развиваме, да предлагаме много повече на клиентите, които ни се доверяват и ни предпочитат за своя обслужваща банка. Успяхме първи на пазара да предложим нов клиентски модел на обслужване, иновативни продукти и уеб базирани услуги, да бъдем трендсетър, да се съобразим с избора на отделния клиент и да пестим неговото време“, коментира г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка.

По традиция събитието се организира от „Асоциация Банка на годината“, чиито учредители са доказани професионалисти, финансови експерти и анализатори. Наградите „Банка на годината" оценяват и анализират финансовата среда на база публична информация, обявявана от Българската народна банка, и отличават работата на банките.

Наградите се превърнаха в едно от най-големите събития през последните години и традиционно събират на едно място финансовия, политическия и бизнес елит на страната ни, като отличията в различните категории са символ на успех и доказателство за стабилността на банковите институции.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...