Viber стартира нова функция - „Бизнес чатове“ в България

Новата функционалност позволява всички съобщения от брандове да бъдат организирани на едно място

Rakuten Viber, водещата платформа за сигурни разговори и съобщения в света, обяви старта на най-новата си функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка. България е първата страна в Европа, която ще лансира „Бизнес чатове“ в приложението. Удобна за потребителите и ефективна за брандовете - това е най-новата стъпка на Viber към още по-добро клиентско и потребителско изживяване в приложението.

Новата функционалност ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение - например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н. За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка „Бизнес чатове“ ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber.

Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там ще бъдат само от верифицирани източници.

Последни проучвания показват, че 71% от потребителите искат да има удобни начини за комуникация с бизнеса, а 95% от топ лидерите на компании, залагат като най-голям приоритет в стратегиите си именно клиентското преживяване.

В България само за първото полугодие се вижда ръст от 50% сред всички изпратени бизнес съобщения и цели 79% ръст в разговорните съобщенията (поддръжка на клиенти; чат за направена поръчка и т.н.)
Story image

Как функцията „Бизнес чатове“ помага на брандовете да засилят връзката си с клиентите:

Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте.

Функцията „Бизнес чатове“ е перфектното място за бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии.

Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете.

Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.

Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%.

Клиентите се доверяват на съобщенията събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.

Как новата функция помага на потребителите:

За Viber, поверителността на потребителите е на първо място. С новата функционалност те получават още повече контрол върху преживяването си в приложението благодарение на специална папка, която разделя бизнес разговорите им от личните чатове.

Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус: да мести чатове от папката „Бизнес чатове“ в основния си списък със съобщения и обратно, да „закачи“ важни и конкретни чатове в горната част и т.н.

Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.

По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката, така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.

„Нашата основна стратегия в момента е Viber да се превърне в суперприложение, а не просто да остане комуникационен инструмент. Затова и предлагаме набор от функции и възможности, които помагат на потребителите да улеснят ежедневните си задачи, без да напускат комфорта на приложението: от чатове с брандове до поръчка на храна — и дори плащане на комунални услуги, — коментира Кристина Констандаче, глобален директор продажби в Rakuten Viber. „Функцията „Бизнес чатове“ създава специално пространство, което е идеално за разговор между бранд и потребител, което го прави ефективно и удобно както за бизнеса, така и за клиентите.“

С разработването на всички нови функции за още по-удобна употреба и лесна комуникация с брандовете, сигурността на потребителите и поверителността на данните остават силно заложени в ​ ДНК-то на компанията. Viber продължава ангажимента да защитава данните на своите потребители с криптиране от край до край по подразбиране, достъпно за всички частни и групови разговори от 2016 г. насам, а всички бизнес съобщения са защитени от криптиране в транзит (пренос).

Вижте още:

Министър Георги Тодоров изрази желание за открита лекция, с която да се привлекат повече кандидати за работа в публичния секторМинистерство на...