Втора поредна година АУБ дарява средства на CancerCare

Общността на Американския университет в България се събра за американско Хелоуинско парти със специална кауза - да събере средства за хора, борещи се с рак на гърдата. Домакини на събитието бяха студентският клуб по американски футбол - Blagoevgrad Griffins, клубът за предприемачески идеи - StartUP Blagoevgrad и клубът за инвестиционен мениджмънт - Investment Management Club, които в желанието си да търсят и намират начини да провокират гражданската ангажираност сред студентите, успяха да осигурят над 5500 лева дарения за фондация CancerCare.

За втора поредна година организаторите избраха да дарят средства на CancerCare, неправителствена организация, която подкрепя пациентите с рак на гърдата и техните близки, като предоставя на жените достъп до редовни прегледи и други ресурси, необходими за ранното откриване и превенция на онкологичните заболявания.


Андреа Малинова, четвъртокурсник в АУБ и президент на Blagoevgrad Griffins клуб, сподели, че събитието е посрещнало повече от 600 студенти на АУБ, както и техни приятели, които са дошли от други градове, за да се присъединят към автентичното Хелоуин парти. Тя обясни и какво стои зад идеята на събитието.

„Националната футболна лига участва в месеца за борба с рака на гърдата всяка година. Ние, като клуб, който популяризира американския футбол, сме част от тази инициатива от години. През последните две години обаче решихме да съвместим полезното с приятното - събитие с кауза с нещо типично за студентите - парти. И тъй като няма по-традиционен американски празник от Хелоуин, решихме, че това ще бъде страхотно съчетание."


От 17 октомври до деня на партито, 26 октомври, студентите, преподавателите и служителите на университета бяха поканени да дарят средства на специален щанд. Всички приходи – дарения на щанда, входни такси за игрите и продажбата на специалната линия тениски за партито – бяха насочени към фондацията CancerCare.

Тъй като партито беше тематично, членовете и на трите клуба призоваха всички да се преобразят за Хелоуин и да участват в конкурс за костюми. Публиката избра трима победители от 140-те участници в надпреварата. Освен това, DJ Ivoratty за пореден път подкрепи каузата с цялата си музикална и осветителна техника и превърна събитието в истинско Хелоуин изживяване за публиката.

Мащабното събитие се осъществи благодарение на над 40-те компании и организации, които подкрепиха каузата на студентите от АУБ. Повече информация за тях на сайта на АУБ.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...