Форумът за НПО на Американския университет среща за седми път граждански организации и студенти

За седма поредна година събитието насърчава диалога между младите хора и организациите в гражданския сектор.

Седмият годишен форум на неправителствените организации на Американския университет в България (АУБ) ще се проведе в кампуса в Благоевград на 8 ноември от 16.00 до 20.00 часа. АУБ организира форума с мисията да подкрепи неправителствените организации (НПО) в България и да насърчи сътрудничеството и диалога между НПО сектора и младите хора.


„Нашият ежегоден форум ще даде възможност на студентите да се свържат с представители на гражданското общество, нестопанския и неправителствения сектор и да научат повече за тяхната работа и инициативи. По време на форума, специалния гост-лектор - Силвия Зарева, директор „Публикации" във фондация „Америка за България" и възпитаник на АУБ, пък ще подчертае силата на активното и ангажирано общество. Това е шансът на всички студенти да станат част от следващото поколение създатели на промени!“, сподели Румяна Христова, координатор „Кариерен център“ в АУБ.

Форумът, който среща младите хора с идеи и каузи от пъстрия и активен граждански сектор, събира ежегодно между 20 и 30 представени организации. Те идват от най-различни сфери и предлагат възможности за програми и участия в проекти. И тази година събитието ще даде шанс на организациите да представят своята дейност и проектите, по които работят, пред студентите на АУБ, а от своя страна те ще могат да дадат своята обратна връзка към НПО-тата и да споделят идеите си за тяхната работата.

Програмата на форума стартира на 8 ноември в 16.00 часа, а своята заявка за участие всяка НПО може да направи на https://www.aubg.edu/events/aubg-civil-society-forum-2023/

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...