Основната цел на медицинския екип от отделението по „Неонатология” към болницата винаги е била да осигурява пълноценна грижа за най-малките пациенти. За да продължи да го прави, както и досега, се надява и други компании да последват примера на ...
Дигиталното звено на групата функционира от три години и всяка година регистрира ръст от 30%. Interpartners създаде бранд за дигиталното звено на групата: The DIGITARIANS. To отразява корпоративната философия на екипа, че всяка дейност, независимо дали е ...
Признанието за Pochasovo е доказателство за значимата му роля в насърчаването на почасовата заетост в България.На осмото издание на Годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media, Pochasovo бе отличен с престижното второ място в категорията „Employer Branding Network“. ...
Телекомът грабна сребърно отличие на Employer Branding Awards 2025 в категорията Excellence in Coaching.Vivacom бе отличена със сребро в категорията Excellence in Coaching на престижните годишни награди за иновации в управлението на хора и успешни HR стратегии – Employer Branding Awards ...
● Въпреки че 70% от анкетираните признават значението на намаляването на въглеродния си отпечатък, много от тях все още избират решения в малък мащаб.● Изключването на осветлението е най-често срещаният метод за пестене на енергия, но ...
Единственото мебелно изложение у нас се провежда в периода 18-21 февруари в Интер Експо Център (ИЕЦ). Във форума ще се включат над 100 участници от България и чужбина. ЕКСПОМЕБЕЛ по традиция се организира от ИЕЦ и Браншова камара на ...
В магазините на веригата само в столицата до момента са събрани над 13 млн. опаковки.Още един магазин от търговската мрежа на Lidl в София вече разполага с автомат за обратно приемане на пластмасови бутилки и кенове – на бул. „Ботевградско шосе“ № ...
С радост ви споделяме, че в седмото издание на най-голямата ни социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за нашето утре“ финансираме нови 40 идеи на граждански организации, медии, журналисти и младежки групи с фонд от 370 000 лева. Проектите имат за цел ...
В съвременният умен дом през 2025 г. ще се използват различни нови технологии – иновативни осветителни системи, гласови асистенти, биометрично отваряне. Акцентите тази година са свързани върху удобството, комфорта и улесняването на бита на ...
Водещата международна модна платформа Answear.com, която оперира на 12 пазарa в Централна и Източна Европа, обобщи предварителните си финансови резултати за четвъртото тримесечие на 2024 г. Онлайн продажбите на компанията възлизат на около 129 млн. евро ...