ИКЕА обяви официалното откриване на най-новия си търговски формат – „Студио за проектиране и поръчки“. Откриването се състоя на 8 март от 10 ч. в ритейл парк Перник Плаза, със специалното участие на победителя от голямо телевизионно кулинарно ...
Publicis Groupe Централна и Източна Европа (ЦИЕ) с радост обявява назначаването на Барбара Грабивода за главен директор търговски стратегии.Неин пряк ръководител ще бъде Мария Тюдор, главен оперативен директор на Publicis Groupe ЦИЕ. В своята нова роля, ...
Schneider Electric, обявена наскоро за най-устойчивата компания от списание TIME, стана партньор на формата „Учебна компания“ на Junior Achievement (JA). „Учебна компания“ е образователна инициатива (наподобяваща пре-акселератор) за ученици на възраст 14 – 18 ...
Днес Групата „Поликолор – Оргахим“, водещ производител на бои и лакове, представи своите стратегически инвестиционни планове на стойност над 2,5 милиона евро за модернизация, устойчиво развитие и принос към обществото. Събитието събра ...
Миниатюрният автоматичен прекъсвач (MCB), използван в домовете, стана на 100 години. Тъй като електричеството става все по-важно за качеството на живота, възможностите на MCB се разширяват с времето, за да гарантират защитата на нашите семейства, ...
Димитър Денев е новият изпълнителен директор на SEOMAX.Дигитална агенция SEOMAX стартира 2025 г. с ключова промяна в ръководния си състав. След като в края на миналата година влезе в класацията на 20-те най-големи дигитални агенции, които не са част от ...
Приключи 12-ото издание на тристранния образователен проект на НБУ, БАР и БАКА, в което взеха участие 240 студенти.На официална церемония бе поставен финалът на дванадесетото издание на Рекламна академия – иновативния образователен формат, ...
Основната цел на медицинския екип от отделението по „Неонатология” към болницата винаги е била да осигурява пълноценна грижа за най-малките пациенти. За да продължи да го прави, както и досега, се надява и други компании да последват примера на ...
Дигиталното звено на групата функционира от три години и всяка година регистрира ръст от 30%. Interpartners създаде бранд за дигиталното звено на групата: The DIGITARIANS. To отразява корпоративната философия на екипа, че всяка дейност, независимо дали е ...
Признанието за Pochasovo е доказателство за значимата му роля в насърчаването на почасовата заетост в България.На осмото издание на Годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media, Pochasovo бе отличен с престижното второ място в категорията „Employer Branding Network“. ...