10 показатели в имейл маркетинга, които да следитеПри толкова много различни аспекти в анализа на мейлинг кампаниите, може да ви е трудно да определите кои числа наистина имат значение. 

Ето 10 основни метрики, които всеки маркетолог би трябвало да има предвид.

  1. Колко отваряния или така наречения Open rate Проследявайте колко от изпратените имейли, са били отворени от получателите си.

  2. CTR - колко от получателите кликат на линкове в имейла

  3. Неполучените имейли или т.нар. Bounce Rate - колко от изпратените писма не са били получени поради временни или постоянни причини, свързани с имейлите

  4. Spam Reports - колко пъти изпратените от вас имейли са били разпознати като спам от получателите

  5. Conversion Rate - Колко уши са кликнали върху определен линк и след това са извършили определено действие. 

  6. Forwarding/Share Rate - Какъв процент от получателите са препратили или споделили получения имейл с някой друг

  7. Отписвания - коло души са кликнали върху линка за отписване от имейл листата и не желаят да получават повече събощения от вас

  8. Revenue/Sales Rate - Колко поръчки или продажби са реализирани от една имейл кампания

  9. Ангажираност във времето - Engagement over time - какви показатели постига вашият имейл в течение на определен период от време

  10. ROI - възвръщаемост на инвестициите - изчислява се като се раздели чистият приход спрямо направените разходи.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...