Кемпински Хотел Гранд Арена Банско спечели престижната награда за „Най-добър спа център на хотел в България“ Напълно обновеният Kempinski The Spa спечели заслужено отличие за „Най-добър спа център на хотел в България“ от четвъртите Световни спа награди.

Тазгодишната церемония по награждаването се състоя на 26 октомври на частен остров на Малдивите в луксозния хотелски комплекс The St. Regis Maldives Vommuli Resort. Kempinski The Spa печели престижната награда на Световните спа награди за трети път. Гласуването бе отворено както за професионалисти от спа и уелнес индустрията, така и за крайните потребители. Пълният лист на победителите може да бъде намерен на: https://worldspaawards.com/winners/2018.

Многократно награждаваният Kempinski The Spa е един от най-големите и модерно оборудвани в региона. Управлява се съвместно с най-бързо развиващата се световна спа компания Resense Spa S.A. заедно с общо около 50 Кемпински спа центрове по света. Единственият Kempinski The Spa в България бе напълно обновен само преди няколко месеца и предлага уникални за страната термални съоръжения – специално обособена зона за дълбок дигитален релакс, последно поколение билкова сауна, инфрачервена сауна, автентична Финландска суха сауна, иновативен санариум, дизайнерски лакониум, екзотични приключенски душове, уникална снежна стая, леден фонтан и още много други. Интересен факт е, че немската компания Клафс, която е абсолютен лидер в световната спа индустрия, избра именно спа центъра на Кемпински Хотел Гранд Арена Банско за световната премиера на своята дизайнерска арома парна баня.

Освен с модерното си оборудване, огромното разнообразие от сезонни процедури и автентични тайландски масажи, Kempinski The Spa е известен още с ексклузивните си козметични линии St. Barth с изцяло натурални съставки от знаменития Карибски остров Сен Бартелми и Arbū с 97% българско органично розово масло. В реномирания спа център гостите могат да се поглезят и с изключително популярната и предпочитана от бразилската футболна легенда Неймар - Normatec система за бързо възстановяване на крака след ски, джогинг и физическо натоварване. Любопитен факт е също, че от август месец посетителите имат уникалната възможност да видят на живо и да се докоснат до огромен Бразилски аметист, който още древните гърци вярвали, че има силно детоксикиращо действие и предпазва от негативна енергия. Полускъпоценният камък е изключително красив и се слива чудесно с изящния декор и релаксиращата атмосфера, която цари в целия спа център.

Генералният мениджър на Кемпински Хотел Гранд Арена Банско, Наталия Каширская коментира: „За нас е изключителна чест да бъдем отличени за „Най-добър спа център на хотел в България“. Наградата идва само няколко месеца след грандиозното му преобразяване. Това международно признание е изключително ценно за нас, защото отразява оценката на нашите гости за напълно обновения ни спа център. Радваме се, че сме успели да ги впечатлим и благодарим за гласуваното доверие. Наградата ни също така допринася за популяризирането на Банско не само като световноизвестен ски курорт, но и като целогодишна спа дестинация.“

Световните спа награди донесоха успех на още няколко Кемпински хотела. Спа ценърът на Çırağan Palace Kempinski Istanbul спечели наградата за „Най-добър спа център на хотел в Европа“, както и за „Най-добър спа център на хотел в Турция“. Най-добър спа център на хотел в Йордания спечели пък спа центърът на Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. Още пет Kempinski The Spa грабнаха отличието за „Най-добър спа център на хотел за 2018 г.“, а именно спа центровете на Kempinski Hotel Fuzhou в Китай, Hotel Indonesia Kempinski Jakarta в Индонезия, Grand Hotel Kempinski Riga в Латвия, Kempinski Hotel Cathedral Square Vilnius в Литва и Kempinski Seychelles Resort Baie Lazare на Сейшелските острови.

Кемпински Хотел Гранд Арена Банско спечели престижната награда за „Най-добър спа център на хотел в България“

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...