Международните награди за събития Eventex Awards обявиха финалистите в шестото поредно издание на престижния годишен конкурс.
Сред тях има 12 български проекта от общо 57 финалисти в 19 категории.
Световните финалисти са от над 15 държави в Европа, Азия, Америка и Австралия, сред които доминиращи са САЩ, Русия и Холандия.
Най-сериозният претендент сред българските участници са събитията, организирани от екипа на немската верига за бързооборотни стоки Лидл с 6 проекта в общо 5 категории, включително “Събитие на годината”. Освен тях, награди очакват от две фондации, една ПР агенция, Екопак, Карин Дом, Варна и БНТ. Националната телевизия стигна до финал с фестивала Детска Евровизия 2015.
Проектите, регистрирани за участие в конкурса, бяха оценявани от 34-ма международни събитийни професионалисти от цял свят. Някои от тях ще присъстват лично на церемонията през март, за да връчат статуетките на победителите.
Церемонията по награждаване на най-добрите събития ще се състои на 17 март в Рейнбоу Плаза, София. Билети за гала-вечерята може да закупите от сайта на събитието, където скоро ще бъде обявена подробна програма за вечерта на награждаването. Дрес-кодът е официален, а церемонията ще се проведе на английски език.
Eventex Awards са част от Eventex 2016 - 6 целодневни майсторски класа на теми като контент маркетинг, мотивация на персонала и дизайн на срещи, както и конференция, посветена на повишаване ефективността на работния процес чрез холистичния подход към организирането на събития и срещи.
Eventex Awards са създадени през 2011г. и се превръщат в единствените световни награди за събития, които годишно отличават професионализма в индустрията в световен мащаб. Сред участниците в предишни издания на конкурса са фирми като Google, Deutsche Telekom, Vodafone, Microsoft, Liverpool City Council, Abbvie, DoubleDutch, Etouches и много други от над 40 страни в Европа, Азия, САЩ и Австралия. Изявено жури от света на професионалните събития и срещи отличава най-добрите постижения в бранша и награждава само онези, чиито услилия са оставили ярка следа през изминалата година.
* b2b Media медиен партньор на събитието.