29 000 крачки и стотици доброволци стартираха инициативата  #ДариЕнергия на Schneider ElectricЗнаменитият български атлет Йордан Йовчев сложи началото на благотворителната кауза в подкрепа на енергийно бедни семейства 

Вчера, в Градската градина на гр. Пловдив бе дадено началото на социално отговорната инициатива на Schneider Electric #ДариЕнергия.

Тя е част от световната кауза на компанията за справяне с енергийната бедност. Кампанията се реализира с активната подкрепа на Община Пловдив и е част от асоциираната програма на Пловдив – Европейска столица на културата 2019. С експертиза в подпомагането на енергийно бедни семейства вече от години партньор на Schneider Electric за региона е и Енергийна Агенция - Пловдив. 

Стотици граждани и гости на Пловдив станаха част от старта на инициативата и дариха своята енергия в подкрепа на каузата. Официалното откриване на интерактивната инсталация, чрез която всеки може да даде своя принос бе направено от знаменития български атлет Йордан Йовчев и от директора на завода на Schneider Electric в Пловдив  - г-н Реми Борел. Те и още стотици доброволци извървяха над 29 000 крачки и успяха да осветят „Дървото на Schneider” 260 пъти!

„Щастлив съм, че Schneider Electricреализира изключително мащабна социално отговорна дейност и чрез нея помагаме на милиони семейства по целия свят и в България да се справят с енергийната бедност. Благодарен съм на всеки един от вас, който е тук и на всички, които през следващата една седмица ще дарят своята енергия и ще осветят „Дървото на Schneider”. Колкото повече пъти светне то, на толкова повече български семейства Schneider Electric ще помогне в справянето с енергийната бедност.“, сподели г-н Реми Борел, Изпълнителен директор на завода на Schneider Electric в Пловдив. 

Патронът на#ДариЕнергия през 2019 г. Йордан Йовчев бе и първият дарител на енергия, който освети дървото на Schneider Electric в Пловдив. „Благодаря за поканата да стана част от тази благородна инициатива и за социалната ангажираност на Schneider Electric. Важно е всеки от нас да знае как да потребява ефективно енергията и да се възползва от иноваторството в нея“, това сподели той и призова всеки да вземе участие в социалната инициатива. 

Относно конкретния начин, по който Schneider Еlectricще подкрепи семействата в енергийна бедност, Калина Петкова, Мениджър маркетингови комуникации на Schneider Electric България разказа: „Ще помогнем на семействата, като им раздадем пакети за съвсем практична употреба в дома като ефективни консуматори на енергия, крушки, уплътнения, енергийно ефективни компоненти за електроразпределение и други иновативни устройства, които ще им помогнат да управляват и потребяват енергията си по-разумно и по-съвременно. 

Сред първите доброволци на откриването на интерактивната инсталация в Градската градина в Пловдив бе и Лияна Аджарова, Изпълнителен директор на Енергийна агенция – Пловдив. „Енергийно бедно е това семейство, което не може да си позволи достатъчно топлинен комфорт на адекватна цена. Непознаването на енергийната ефективност е проблем на цялото ни общество. Затова, всеки от нас трябва да разбере, че най-добрата енергия е спестената енергия“, сподели тя по време на събитието и поздрави Schneider Electric по повод 20-ата годишнина от откриването на завода на компанията в Пловдив.

Инсталацията в Пловдив ще бъде активна до 21 септември, когато резултатите от дарената енергия на всички доброволци ще бъдат съобщени на голям празник за децата. 

Повече за самата инсталация може да разберете от това видеои от страницата на събитието във Facebook.

Информация и актуални новини относно инициативата може да следите на Facebook страницата на Schneider Electric България. На нея ще бъдат публикувани и допълнителните възможности за участие и резултатите от кампанията. 

Очакваме ви!

#ДариЕнергия! Помогни на поне едно енергийно бедно семействов България!


29 000 крачки и стотици доброволци стартираха инициативата  #ДариЕнергия на Schneider Electric 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...