Йордан Йовчев и Schneider Electric в подкрепа  на енергийно бедни семействаИнсталацията #ДариЕнергия бележи началото на серия събития и инициативи по повод  20 години от откриването на завода на компанията в Пловдив

На 14 септември от 19:00 часав Градската градина в Пловдив Schneider Electric дава начало на инициативата #ДариЕнергия.

Тя се осъществява в рамките на световната кауза на компанията, а именно борбата с енергийната бедност. Същевременно събитието е първото от серия инициативи по повод 20 години от откриването на завода на компанията в Пловдив. За целта ще бъде изградена интерактивна инсталация, чрез която всеки гражданин и гост на хилядолетния град ще може да дари частица от своята енергия в името на светлината и топлината на нуждаещи се български семейства. Чрез прости упражнения на степери, включени в интерактивната инсталация, желаещите да подкрепят каузата ще активират осветяването на дърво в Градската градина. За всеки изпълнен цикъл от упражнения и осветяване на дървото компанията ще дари по един пакет от практични материали за повишаване на енергийната ефективност на нуждаещите се домакинства. 

Първи #ДървотоНаШнайдер ще осветят легендарният български атлет Йордан Йовчев и г-н Реми Борел, директор на завода на Schneider Electric в Пловдив. Инсталацията ще бъде разположена в при известния шадраван с рибките Градската градина на Пловдив и в продължение на една седмица, до 21 септември, всеки ще може да „запали“ светлината на #ДървотоНаШнайдер в името на доброто. Чрез тази инициатива от завода на Schneider Electricв Пловдив искат да мотивират колкото се може повече хора да помогнат на тяхната кауза, като дарят частица от своята енергия на нуждаещите се. 

„Вече 20 години ние от Schneider Electricсме тук и познаваме  радостите и  грижите на жителите на Пловдив. Ето защо колкото повече хора се включат в предизвикателството до края на кампанията и колкото повече пъти осветим заедно дървото, на толкова повече семейства от региона ще можем да помогнем в борбата им с енергийната бедност.”, споделя Калина Петкова, Мениджър маркетингови комуникации на Schneider Electric България. 

Значимостта на проблема с енергийната бедност в България се вижда в класацията, публикувана в началото на тази година от Европейската коалиция за право на енергия, в която нашата страна води по всички показатели. Това е и причината всяка година служители и приятели на Schneider Electric да посещават като доброволци енергийно бедни семействата и им да помагат да оборудват и ремонтират домовете си, така че енергията, която изразходват, да не се прахосва, а да работи по предназначение. 

Кампанията #ДариЕнергия се реализира с активната подкрепа на Община Пловдив и е част от асоциираната програма на Пловдив – Европейска столица на културата 2019. С експертиза по тази тема вече от години партньор на Schneider за региона е и Енергийна Агенция Пловдив. 

Повече за самата инсталация може да разберете от това видео и от страницата на събитието във Facebook.

Информация и актуални новини относно инициативата може да следите на Facebook страницата на Schneider Electric България. На нея ще бъдат публикувани и допълнителните възможности за участие и резултатите от кампанията. 

Очакваме ви!

#ДариЕнергия! Помогни на поне едно енергийно бедно семействов България!

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...