УС на БАР реши рекламодатели и комуникационни агенции да имат на разположение  още една седмица, за да подават свои заявки за участие в конкурсите за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards2019). Кампании, които са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г.ще се приемат  онлайндо 15 септември 2019 на сайта на BAAwards’2019.

BAAwards2019 е определила 5 тематични категории: 

·      Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

·      Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)

·      Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)

·      Бранд активационна  кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)

·      Бранд активационна  кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания;  основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

Заявките в двата бизнес конкурса се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Председател е Свилен Стрезов, маркетингов директор на Актавис ЕАД и председател на УС на БАР. Членовете на съдийските групи са представени в секция „жури“ на сайта на конкурсите BAAwards2019

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: “BAAwards2019 е в разгара си. Удължаваме срока до 15 септември, за да дадем максимална възможност на рекламодатели и комуникационни агенции да се представят в двата отделни бизнес конкурса. Колкото по-богато е „съдържанието“ на конкурсите за наградите на БАР, толкова по-богато и полезно за професионалната общност ще бъде и тяхното ноу-хау, което ще представим през ноември и декември. BAAwards2019 е компас, който задава на рекламодателите, комуникационните агенци и студентите маркетолози посока към най-високото ниво „Четвърто измерение“ на професионализъм. Сега е времето да отличим и представим най-добрите, и ние, в БАР правим всичко необходимо за да улесним участието им!“

Важни дати за бизнес конкурсите в BAAwards2019

·       Участват кампании, реализирани в периода 01.01.2018-30.06.2019г. 

·       Заявки за участие в бизнес конкурсите се приемат между 03.06.2019-15.09.2019г.

·       Оценяване и определяне на победителите: между 16.9.2019-30.9.2019 г. 

·       Галасъбитие за връчване на наградите: между 22-24.10.2019г., датата ще бъде обявена по-късно

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...