Eventex AwardsМеждународните награди за събития Eventex Awards обявиха победителите в шестото поредно издание на престижния годишен конкурс на бляскава церемония в Рейнбоу Плаза миналата седмица.

Сред тях има 3 български проекта в 7 от общо 19 категории.

С най-много престижни статуетки си тръгнаха представителите на немската верига за бързооборотни стоки Лидл с 4 втори и една първа награда. Те станаха победител в категория Best Cause Event с проекта  “Дайте шанс на балканката”, с който зарибиха реките на България с 212 000 балкански пъстърви за последните 3 години. Същият проект се класира на второ място в категория Best Sustainable Event. Първи подгласник в категориите Event of the Year, Best Brand Engagement Event и Best Experiential Event компанията стана с проекта “Тайната на петата стихия”- ексклузивна вечеря с 360-градусов 3D мапинг, организирана по повод 5-годишнината на компанията.

Второ място в категория Best Fundraising Event спечели фондация “За Нашите Деца” с проекта “Вечер на добродетелите” - най-голямото благотоврително събитие на фондацията с шест успешни издания и набрани средства над 500 000 лв.

Eventex AwardsБългарската ПР агенция PR Care, специализирана в сферата на здравеопазването, спечели втора награда в категория Best Campaign с информационната кампания "Открито за скритото", посветена на хората, страдащи от рядкото, но тежко и болезнено автоимунно заболяване - гноен хидраденит.

Бляскавата церемония по награждаване на участниците в шестото издание на годишните международни награди за събития беше посетена от над 120 гости от САЩ, Европа, Азия и Близкия Изток, които дойдоха специално, за да отпразнуват най-добрите постижения в индустрията за изминалата година.

За наградите Eventex Awards: Eventex Awards са създадени през 2011 г. и се превръщат в единствените световни награди за събития, които годишно отличават професионализма в индустрията в световен мащаб. Сред участниците в предишни издания на конкурса са фирми като Google, Deutsche Telekom, Vodafone, Microsoft, Liverpool City Council, Abbvie, DoubleDutch, Etouches и много други от над 40 страни в Европа, Азия, САЩ и Австралия. Изявено жури от света на професионалните събития и срещи отличава най-добрите постижения в бранша и награждава само онези, чиито услилия са оставили ярка следа през изминалата година.

* b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...