За първи път 7 чуждестранни експерти се включват в журито на най-стария конкурс за комуникационни постижения
Общо 66 организации представят рекордния брой от 83 проекта в тазгодишното издание на конкурса PRПриз, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). От тях комуникационните агенции са 16, а представените компании, неправителствени организации и институции – 50. В реализацията на проектите са участвали 254комуникационни експерти.
За първи път в историята на конкурса в журито ще се включат 7 реномирани чуждестранни комуникационни професионалисти, а всяка категория ще бъде оценявана от различно жури, съставено от петима българи и двама чужденци.
Най-много проекти ще се състезават в категория „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, в която ще журират Майкъл Леандър, международен маркетинг лектор, основател и CEO на института Markedu и Шейн Сноу, съосновател на компанията за сторителинг и създаване на съдържание Contently, журналист и писател.
Корпоративният сектор ще бъде представен от Сабина Стърб, регионален комуникационен директор на Samsung, Ейдън Пауър, директор "Потребител, бранд и маркетинг" на KBC Груп Ирландия, и Паулина Ямса, глобален старши онлайн маркетинг мениджър на Siemens.
Към оценителите в определени категории на 18-ото издание на PRПриз ще се присъединят и Кристин Де Леон, ръководител „Съдържание“ на Connected Pictures и Александър Сладек, старши консултант в The Skills Group, управляващ партньор в All Channels Communication Austria.
Заедно с българските членове на журито, общо 19 човека ще се включат в оценяването на проектите, което ще протече в два етапа – писмена оценка на представените материали и публична защита в периода 11-13 май. Церемонията по награждаване ще се проведе на 22 май от 19:00 ч. в SopharmaBusinessTowers.