1475413Комуникационна агенция 3CON беше избрана за обслужваща агенция на българската верига хипермаркети EDEA. Най-големият магазин на марката ще бъде открит на 12 май в в МОЛ Русе. До края на месеца ще бъдат ребрандирани още четири магазина – три в Шумен и един в Разград. Българската марка е собственост на компанията ЕДЕА РИТЕЙЛ АД. Инвестицията за отваряне на най-големия хипермаркет в Североизточна България е 5 млн. лева. 

3CON поема външните комуникации, работа със социални медии и събитията за промоционални активности. Основна цел през следващите месеци ще бъде налагане на марката като предпочитано място не само за пазаруване, но и за преживяване. EDEA ще предлага голям избор от различни видове стоки, както и в широк ценови диапазон. 

„Впечатлени сме от визията на компанията за концепцията на EDEA - идеалния хипермаркет. – сподели Надежда Ванева, управляващ партньор и директор комуникации на 3CON. - Идеята за локални вериги набира все по-голяма скорост в различни райони на страната. По примера на страни като Унгария и Сърбия, България вече развива свой собствен облик в ритейл сектора. Предпочитани са продуктите на местни производители, като по този начин се подпомага цялостното развитие на икономиката. Това е и в основата на комуникационната ни стратегия – популяризиране на EDEA като успешна българска верига, със собствен български бранд продукти и с фокус към българския производител. Активностите в магазина ще са насочени към цялостни преживявания на потребителите – в различни възрасти и социални групи.“

Комуникационна агенция 3CON е основана през 2004 г. Екипът е организирал мащабни събития – първите квалификации за европейския шампионат по електронен спорт ESWC, Втората годишна конференция на АИДБ, Първата в България конференция на Международната данъчна асоциация IFA и др. В периода 2005 г. – 2009 г. издава списание EXTERIOR – специализирано издание за архитектура и ландшафт. Агенцията работи за световни марки като козметичните брандове Natura Bisse и Mesoestetic, онлайн платформата Picmiller и инвестиционната компания The Blueprint. Обслужваща агенция е на първата по рода си в Европа клиника за неоперативно лечение на гръбначни заболявания с методите на хиропрактиката, която е базирана в София – The American Spinal Clinic. Социалната кампания ЗАЩОТО ЗДРАВЕТО ИМА ЗНАЧЕНИЕ бе отличена с първо място в категория CSR бизнес сектор в конкурса PR Prize 2017. 

От 2017 г. агенцията е приета за пълноправен член на БАПРА.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...