Американският университет организира социален маратон в подкрепа на жените, борещи се с рак на гърдата

Събитието е подкрепено от община Благоевград и ще се проведе на 22-ри октомври от 11.30 часа, като ще включва и благотворителен базар

„Клуб за по-добро общество“ към Американския университет в Благоевград (АУБ), с помощта на община Благоевград, организира за поредна година социален маратон, в подкрепа на жените, борещи се с рак на гърдата.

Събитието ще се проведе на 22-ри октомври от 11.30 часа, като трасето ще стартира от бар „Дива“ (Благоевград, ул. „Катина и Никола Хайдукови“ № 42).

„Нашата задача е да насърчи младите да обърнат внимание на този закъснял в общественото ни проблем, така че повече млади жени да разберат за опасността и усложненията, и да бъдат по-активни в защитата на собственото си здраве,“ сподели Десислава Стамова от „Клуб за по-добро общество“ към АУБ.

В своята акция „Клуб за по-добро общество“ към АУБ се радва на подкрепа и от страна на най-голямата неправителствена организация в България, занимаваща се с превенцията на рака на гърдата – „Една от 8“. „С тяхната помощ ние достигаме до много хора и променяме човешки животи,“ допълват организаторите.

Целта на събитието е да бъдат събрани средства в подкрепа на жените, борещи се с рак на гърдата, като мероприятието е със спортна и социална насоченост и в него имат възможност да участват хора от различна възраст и пол. За победителите ще бъдат предоставени награди от спонсорите на маратона.

По време на събитието ще се състои и благотворителен базар, средствата от който ще бъдат дарени към фондация „Една от 8“. „Всеки, който иска да се включи в каузата, може да го направи и без да е част от маратона. Базарът ще се намира в края на трасето, където свършва езерото Бачиново,“ уточниха още от клуба.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...