1470714Безалкохолната напитка изкушава потребителя с по-малко калории и захари

Българският бирен бранд „Ариана” посреща пролетта, пускайки в продажба своя безалкохолен „Радлер” с по-малко калории и захари. Ариана Радлер 0.0% се предлага на пазара в опаковки от 0.330 л в кен, а сега вече и в стъклена бутилка.

Напитката е освежаваща комбинация от висококачествена безалкохолна бира и плодов сок - малина или лимон. Почитателите на Радлер вече имат повече поводи да се наслаждават на любимата си напитка - в работно време,собяда, преди или след спорт, преди шофиране или по време на разходка в парка. Натуралните съставки създават приятни и наситени вкусове, и превръщат Ариана Радлер 0.0% в добра алтернатива и за идващите летни дни и вечери. 

Освежаващият вкус, удобната и атрактивна опаковка са предпоставка Ариана Радлер 0.0% лесно да се превърне в неизменна част от стила на живот на динамичните хора, които търсят комфорт при консумация в забързаното си ежедневие.

Венцислава Пашева-Минкова, старши бранд мениджър „Ариана”: „Нарастващият стремеж към здравословен и балансиран начин на живот са основният ни мотив да предложим на консуматорите една рецепта с натурални съставки, по-малко захари и калории.”

Ариана Радлер 0.0%, свеж и с 0% алкохол – за вашите летни истории без угризения, които да споделите на https://www.facebook.com/www.ariana.bg!

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...