1470840От април 2018 Десислава Димова е новият управляващ директор на рекламната агенция New Moment New Ideas Sofia. 

Десислава има две магистърски степени - по социология и обща психология и 19 години работи в сферата на рекламата и маркетинга. Започва кариерата си в McCann Erickson Sofia, след което заема ключови позиции в Първа Инвестиционна Банка и Обединена Българска Банка. Участвала е в множество независими маркетингови проекти в страната и чужбина. Била е част от екипите на няколко стартиращи компании в областта на ритейла, небанковите финансови инстутиции и изграждането на онлайн платформи. В продължение на четири години е част от състава на Етичната комисия за реклама към Националния съвет за саморегулация в България.

Десислава споделя вярата си в две неща:  “зад дигитализацията, интегрираните кампании, комуникационните решения и прочие преповтарящи се фрази, стои една основна причина за нашата работа – човекът, или преведено на бизнес език – потребителят. Вярвам, че днешните иноватори споделят една обща черта и дори в сърцето на дигиталната революция разбират, че нещата са повече от технологии. Защото човекът е душата на “машината”. 

„Второто нещо, в което вярвам, е работата и усилието. Каквато и опаковка да ѝ сложим, както и да наречем пътя, който ще извървим – ние сме тук, за да свършим своята работа по най-добрия и сърцат начин, на който сме способни. Да подадем ръка на нашите клиенти и заедно да стигнем до потребителя”, допълва още Десислава.

До момента оперативното ръководство се изпълняваше от съсобственика Ненад Лозович, който понастоящем остава управляващ партньор с повече координационни и стратегически функции за региона. New Moment New Ideas има офиси в няколко балкански държави, а сред клиентите на агенцията у нас са Toyota, ЕКО България, Huawei, OBB, Sanofi, Coca-Cola, Пенсионен фонд Доверие, Via Vinera, Итал Фуудс, Идеал Стандарт, Inter Cars, Каменица, веригите спортни магазини BUZZ и Sport Vision и други.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...