Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти ще представят постиженията си в три конкурса за „Наградите на БАР-2019“                                                                  

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира 6-тото годишно издание на конкурсите „Награди на БАР“ (BAAwards2019) навлизайки в „Четвъртото измерение“.В него активно си взаимодействат всички създадени до момента математически, маркетингови, рекламни и корпоративни формули за успех, за да изведат на нов етап професионалното сътрудничество в сектора. 

Новото е, че за първи път фокусът на BAAwards2019събира заедно трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. В три отделни конкурса BAAwards2019 ще отличи постиженията на рекламодатели, комуникационни агенции и студентски екипи. Условията за участие в конкурсите за рекламодатели и комуникационни агенции изискваткампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г.Проектите се подават онлайнот 03 юни 2019г. до 08 септември 2019г. на сайта на конкурса.

Кампаниите в BAAwards2019 ще се състезават в 5 различни категории: 

  • ·Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория
  • ·Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)
  • ·Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)
  • ·Бранд активационна  кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)
  • ·Бранд активационна  кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания;  основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

За втора поредна година BAAwardsобръща специално внимание и на студентите по маркетинг, реклама и комуникации. Те могат да участват в студентския конкурс на BAAwards2019, като подготвят и представят рекламно-комуникационна кампания на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“ в избран от тях бизнес сектор.

Проектите ще оценяват три съдийски състава на BAAwards2019, в които участват водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, представители на големи рекламодатели-членове на БАР, на комуникационни агенции-членове на БАКА ,на агенции за пазарни и потребителски проучвания-членове на БАМОР и академични преподаватели.

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР обяви старта на конкурса: “BAAwards непрекъснато се развива: като агенти на положителната промяна в маркетинговите комуникации през 2015 и нейни архитекти през 2016, вдигнахме още по-високо летвата през 2017 и разшифровахме БАРкода на успеха през 2018.Сега през 2019 заедно навлизаме вчетвъртото измерение като отчитаме уникалната експертиза на основните страни в сектора: маркетолози, рекламисти и комуникатори, и студенти.“

Важни дати за BAAwards2019

  • ·Участват кампании, реализирани в периода 01.01.2018-30.06.2019г. 
  • ·Заявки за участие в бизнес конкурсите се приемат между 03.06.2019-08.09.2019г.
  • ·Студентски проекти се подават между: 29.6.2019-21.7.2019г.
  • ·Оценяване и определяне на победителите: 22.7.2019-25.8.2019г. за студентския конкурс и между 09.9.2019-29.9.2019 г. за бизнес конкурсите
  • ·Галасъбитие за връчване на наградите: (общо за трите конкурса вBAAwards2019: дата между 22-24.10.2019г., която ще бъде обявена по-късно).

Подробна информация за конкурсите в BAAwards2019, може да намерите на сайта на конкурса.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...