Beiersdorf лансира първите климатично неутрални продукти NIVEA и засилва ангажимента си за опазване на околната среда55% от продажбите на Beiersdorf за 2019 г. са на продукти с намален екологичен отпечатък и щадящи околната среда. Това сподели компанията днес по повод представянето на новата си устойчива стратегия Care Beyond Skin. Тя е поредна стъпка в развитието на производството, което намалява влиянието върху околната среда и върви по посока на устойчивото развитие.

Основна роля в стратегията е отредена на серията NIVEA Naturally Good, която е първата в портфолиото с климатично неутрален отпечатък. Продуктите в серията съдържат 99% натурални и веган съставки и изключват изцяло микропластмасата. Освен с естествения състав и щадящата формула, серията се отличава и с успешно имплементирана устойчива иновация в пакетирането. Опаковките на продуктите са изработени от рециклируема пластмаса и талово масло – остатъчен продукт от горската промишленост, който се обработва по сертифициран метод за балансиране на масата. Плановете на компанията предвиждат до 2025 г. да бъде използвана 50% по-малко фосилна пластмаса за изработката на опаковки за сметка на новите, рециклируеми варианти.

Друг пример за успешната оптимизация са душ-гел сериите с марка NIVEA. Всички техни формули биват преработени още през 2019 г. и оттогава насам съставът им е без микропластмаса. Следващата стъпка в развитието на формулата им се случва през 2020 г., когато те стават напълно биоразградими. Опаковките на продуктите също са заменени с такива от рециклирана пластмаса, което още веднъж спомага за намаляването на въглеродния отпечатък.

Освен с ангажимента към оптимизация на продуктите с марка NIVEA, Beiersdorf заема водеща роля в редица обсъждания с цел да стимулира промяната в цялата индустрия и отвъд нея. Компанията работи съвместно с доставчици и партньори, неправителствени организации и изследователски институции. Тя е част от Глобалния ангажимент за нова икономика на пластмасата на Фондацията „Елън МакАртър“ и Програмата на ООН за околната среда, която има за цел да насърчи и ускори прехода към кръгова икономика на пластмаса. В допълнение, чрез съвместното си партньорство с Werner & Mertz и Fraunhofer Institute for Process Engineering, Beiersdorf щрихова първото в индустрията достъпно „Ръководство на козметичните стандарти“.

Вижте още: