„BILLA на пазара“ отваря врати за клиентите си в Плевен след реконструкцияСпециална програма ще направи откриването незабравимо за всички посетители на обновения магазин на търговската верига

На 08.07.2021 г. реконструираният магазин на BILLA България, разположен на ул. „Асен Халачев“ 2 в Плевен, ще отвори врати. Откриването на обновения обект, официално наречен по начина, по който е известен сред плевенчани - „BILLA на пазара“, ще зарадва клиентите с атрактивно събитие с много музика, снимки като за корица на списание и забавления за децата. Арт работилници, рисунки на лице, джаги и безплатен захарен памук са част от програмата за малките гости, планирана за часовия интервал 16:00 – 18:30 в четвъртък.

Инвестициите на търговската верига за реконструкцията са на приблизителна обща стойност от 2 500 000 лв., а жителите на града ще разполагат с всички необходими удобства за пазаруване като модерна и уютна търговска зала, практична подредба на близо 11 000 артикула и добре подбрана гама от продукти с трайно ниски цени.

„В началото на тази година стартира мащабната ни програма за обновяване на търговските обекти в страната. Магазинът в Плевен е чудесен пример за изпълнението й, напомняйки за нашата основна цел - удовлетворяване на най-високите изисквания на клиентите по отношение на атмосфера, асортимент и иновации, както и създаване на моменти, които носят радост в забързаното ежедневие и превръщат пазаруването в специално преживяване“, коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

В „BILLA на пазара“ клиентите ще открият щандове за прясна риба и месо, където ще бъдат обслужени от професионалистите на BILLA, а кулинарните любители ще могат да се възползват и от опцията за мелене на месото на място. Любителите на бирата пък ще намерят в магазина качествено живо пиво. Наред с богатия асортимент от артикули, изобилието от стоки българско производство, свежите плодове и зеленчуци, отгледани по програмата за контрол на пестицидите „BILLA Градини“, филиалът ще разполага с четири броя каси на самообслужване, които ще дадат нужното удобство в най-натоварените дни и спазване на необходимите предпазни мерки, наложени от епидемиологичната обстановка в света.

Специална брошура с промоционални оферти по повод откриването ще изненада още по-приятно клиентите на търговската верига, които ще имат възможност да пестят средства, пазарувайки любимите си стоки на ниски цени.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...