80% от българите вече мият и дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на денСпоред проучване на Kantar TNS близо 2/3 (61%) от хората използват дезинфектанти ежедневно и няма да прекратят употребата им след затихване на пандемията и напредването на ваксинацията

 
80% от българите мият и/или дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на ден, а 61% смятат, че използването на дезинфекциращи продукти, в резултат на епидемията, вече е част от ежедневието им, показват резултатите от национално представително проучване на Kantar TNS, проведено през месец юни по поръчка на NAOS България.

Както повечето жители на Европа, българите бързо се пристрастиха към дезинфектантите. Близо 2/3 (61%) от участниците в проучването на Kantar TNS смятат, че използването на дезинфекциращи продукти вече е техен навик. Всеки пети човек ги употребява ежедневно и смята да продължи и след затихването на заболеваемостта и напредване на ваксинацията.
Изследването показва още, че 45% мият или дезинфекцират ръцете си повече от 5 пъти на ден. 75% от запитаните потвърждават, че след масовата ваксинация срещу COVID-19 ще продължат да мият и дезинфекцират ръцете си по същия начин. Почистването на ръцете с този тип продукти или честото им миене със сапун обаче има и негативни резултати при някои хора - над 1/3 от запитаните се оплакват от суха кожа.
 
Най-честите притеснения на потребителите спрямо дезинфекциращите гелове и спрейове са свързани с последствията от употребата им върху кожата на ръцете и с наличието на алергени. Всеки пети потребител на дезинфектанти забелязва сухота на кожата. Раздразнения и напуквания на ръцете са също сред по-масовите оплаквания. 41% от хората с проблем са се консултирали с дерматолог, фармацевт или общопрактикуващ лекар. Кожните проблеми, от своя страна, фокусират вниманието на специалистите и водят до голямата иновация на BIODERMA и NAOS - едновременно елиминиране на бактериите и вирусите, и опазване на здравето на кожата.
 
Постоянното миене и дезинфекциране, което вече не е характерно само за представителите на медицинската гилдия, а е типично и за членовете на всяко семейство, изгражда нова представа за хигиена. Появата на първия продукт, който дезинфекцира и същевременно се грижи за кожата на ръцете, в голяма степен ще промени нагласите на хората, които до този момент са избягвали употребата на дезинфекциращи гелове и спрейове, тъй като са се притеснявали от раздразнения по кожата на ръцете, от алергени или са имали опасения за безопасността на продуктите.

NAOS е френска дермокозметична компания, производител на първата мицеларна вода в света – Sensibio H2O на BIODERMA. В разгара на пандемията NAOS патентова революционен продукт, който съчетава свойствата на хидратиращ крем и дезинфектант за ръце в едно. Biphase Lipo alcoolique – Липо-алкохолна двуфазова грижа за кожата на ръцете, на BIODERMA и NAOS е първият „козметичен вируцид“ - съчетание на козметичен продукт, който пази бариерата на епидермиса и едновременно с това унищожава вредните микроорганизми. Използването му възстановява липидите в кожата и елиминира 99.9% от бактериите и вирусите.  
 
Продуктът Biphase Lipo alcoolique има две 2 фази: алкохолна фаза (90%),  напълно елиминираща нежеланите вируси и микроби и хидратираща (липидна) фаза (10%), която поддържа епидермалните липиди и тяхното естествено състояние в хидролипидния филм.
 
„Идеята ни с Липо-алкохолната двуфазова грижа не беше просто да създадем продукт за някоя от нашите марки, а да отговорим на потребностите на хората“, казва Жан-Ноел Торел, създател на BIODERMA и основател на NAOS. Екипът му търси обратна връзка от зъболекари, като хора, които използват най-разнообразни дезинфекциращи средства и разбира, че има ниша за продукт, който да уважава екосистемата на кожата и същевременно да се грижи за запазването на нейния естествен баланс.
 
Жан-Ноел Торел нарича откритието си революционно, защото никой досега не е включвал във формулата на продукт достатъчно количество липиди в комбинация с алкохол за дезинфекциране. В разгара на пандемията, разработването на Липо-алкохолната двуфазова грижа става основен приоритет на компанията. Освен че показват потенциала на научната общност по време на криза, подобни иновации демонстрират отговорността на козметичните компании към общественото здраве. 100% от печалбата от продажбата на Липо-алкохолната двуфазова грижа в представителствата на NAOS по света ще бъдат дарени за предотвратяването на епидемии.
 
„Целта ни не е да печелим пари с това начинание, а да сме в полза на обществото”, казва Жан-Ноел Торел.

80% от българите вече мият и дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на ден

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...