Биографиите на Арнолд Шварценегер и Илън Мъск най-слушани от българите

Историята на Spotify с премиера в платформата Storytel у нас.

Историите на Арнолд Шварценегер и Илън Мъск са най-слушаните биографии у нас, показват данните на водещата платформа за аудио и е-книги Storytel. „Зов за завръщане“ се превръща в истински хит още след излизането си през миналата година. В рамките на 28 часа тя проследява невероятната и вдъхновяваща история на легендарния атлет, актьор, общественик и политик, който започва от малко австрийско градче и стига до голямата американска мечта.

Илън Мъск: PayPal, Tesla, SpaceX и походът към невероятното бъдеще“ е другото най-слушано биографично заглавие, което ни среща с най-дръзкия предприемач на Силициевата долина: инженер, изобретател и индустриалец, прагматик и фантаст, който подготвя човечеството за колонизация на Марс. Историята на противоречивия герой на най-новото време достига до слушателите на български с гласа на Ники Кънчев.

Сред другите популярни разкази за успешни бизнеси и техните създатели в платформата Storytel са „Изкуството на победата” – автобиографията на основателя на Nike Фил Найт, тоталният бестселър „Майната му! Да го направим!“, в който европейският милиардер и създател на Virgin Ричард Брансън споделя уроците от живота си, „Спринт към победата“ – невероятната история на Джо Фостър, който превръща Reebok в една от най-известните спортни марки в света, тръгвайки от малка фабрика в Болтън и „Това никога няма да стане. Раждането на Нетфликс и удивителният живот на една идея“ – разказ в първо лице за една от най-успешните компании в света от основателя Марк Рандолф. Сред най-слушаните заглавия в тази категория попада и първият документален Storytel Original аудиосериал „One Coin: Жената, която измами света“, посветен на скандалната „крипто кралица“ Ружа Игнатова.

Биографиите на Арнолд Шварценегер и Илън Мъск най-слушани от българите

От броени дни в платформата на български е достъпен още един разказ за изграждането на новаторски и успешен бизнес на световно ниво – „Spotify. Неразказаната история“. Подобно на най-добрите книги за бизнес възход, това е едновременно биография на основателя и на компанията. Слушателите ще се потопят в увлекателния разказ за един малък тайнствен шведски стартъп в стокхолмски апартамент, който стъпка по стъпка прераства в най-голямата платформа за стрийминг на музика, размества пластовете в музикалната индустрия, привлича на своя страна най-големите звукозаписни компании с поредица впечатляващи сделки. Авторите проследяват пътя до настоящите мащаби на компанията с офиси в Стокхолм, Лондон, Ню Йорк и Берлин и 207 милиона потребители в 79 страни.

„След пет години на българския пазар убедено можем да кажем, че наред с интереса към художествената литература, тук се сформира все по-устойчива и стабилно разрастваща се група слушатели, които се интересуват от заглавия, свързани с бизнеса, кариерата и самоусъвършенстването. Затова ние се стремим да отговорим на търсенето и любопитството им, като им предлагаме едни от най-хитовите заглавия и големи бестселъри в тези категории на български език“, обяснява Лиза Василева, регионален мениджър на Storytel за България. „Често почитателите на този тип литература са и едни от най-големите потребители на аудио съдържание, защото от една страна те са постоянно отворени и жадни за нова информация, а от друга ежедневието им е много натоварено, а аудиокнигите им позволяват да откраднат допълнително време, защото са съвместими с други дейности като шофиране и спорт, например“, допълва тя.

Биографиите на Арнолд Шварценегер и Илън Мъск най-слушани от българите

Статистиката на Storytel за потреблението у нас показва, че още по-слушани от автобиографиите са заглавията за личностно развитие, бизнес и икономика. Тук абсолютният шампион е бестселърът „Тънкото изкуство да не ти пука“ на Марк Менсън, който развенчава редица установени „житейски правила“ и прави шокиращи и революционни разкрития за пътя към успех и лично щастие. Заглавието, което звучи на български с гласа на Николаос Цитиридис, често е сред първите заглавия, с което българите откриват слушането на аудиокниги. Другият популярен автор в тази категория е Робин Шарма с две култови заглавия – „Клуб 5 сутринта“ и „Монахът, който продаде своето Ферари“.

Най-слушаното бизнес заглавие е утвърдената класика на Наполеон Хил „Мисли и забогатявай“, която вдъхновява хората от цял свят от излизането си през далечната 1937 г. Според автора й богатството е на една ръка разстояние и никога не е късно да станем такива, каквито винаги сме мечтали, а парите, славата, признанието и щастието са достъпни за всички, които са готови и решени да се сдобият с тях.

Любопитните могат да открият още много истории за бизнес успех и полезни заглавия за личностно развитие в платформата Storytel, като могат да слушат свободно в рамките на 7-дневния безплатен пробен период с достъп до над 500 000 аудио и е-книги, над 6 000 от тях на български език.

Биографиите на Арнолд Шварценегер и Илън Мъск най-слушани от българите

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...